Lange Friends - Marts 2019 (Færdig version)
#11
Fantastisk indlæg, og mange tak for god læsning!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • cfnissen
Svar
#12
(09-03-2019, 09:09 PM)base924 Skrev:
(09-03-2019, 08:35 PM)KlausM Skrev: Fantatisk Claus! Mange tak for at du gør det store arbejde med at dele dette med os.
Fantastisk Lange! Jeg er fan af GO så jeg må forbi Glashutte.
Mvh
Klaus
Husk at besøge museet i Glashütte. Det er virkelig et besøg værd. Meget flot og moderne udstilling om, hvordan Glashütte blev centrum for den tyske urproduktion. Som et kuriosum kan det nævnes, at museet drives af GO og dermed Swatch som bekendt er en gruppe fra Schweiz.

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk


Ja, vi kørte forbi det to gange, men aftalte at det var næste tur.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • base924, KlausM
Svar
#13
Fantastisk historie og mange tak fordi du tager dig tid til at dele den. Hvis du på et tidspunkt mangler en nyre eller en anden valgfri kropsdel og du vil bytte med en lignende tur/invitation, så sig endelig til ;-)

Din historie gør mig bare endnu mere overbevist om, at jeg skal have et Lange på et tidspunkt og hvis det sker, så bliver det en Lange 1 Time Zone Icon_Up
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#14
Hold nu k... en tur. 

Tak for at du endnu engang tager dig tid til at dele en fed oplevelse med os herinde.
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Mange tak for deling Claus, rigtig gode billeder krydret med godt læsestof. Lidt misundelig har vel lov at være Icon_drool
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
Hvis man tager til Glashütte for at se en eller flere af fabrikkerne, kan man - ud over museet - også godt bruge lidt tid i Dresden. Som Claus skrev, er den indre by omhyggeligt blevet genopbygget. Det tekniske museum er et besøg værd. Hvis man vil besøge Grüne Gewölbe, som er den statslige kunstsamling, skal man have bestilt billetter i god tid. Man bliver ikke lukket ind fra gaden, så vi fik ikke set den, men det skal vi helt sikkert næste gang.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar
#17
Fantastisk tur. Jeg fulgte også turen på Instagram, men dette "long read" format er så meget bedre, og du fortæller den godt og indlevende.

Jeg vil da også en tur til glashütte, også selvom det bliver en "normal" tur.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#18
Tak Claus

Elsker mærket og sikke en tur du her giver os...fedt! Icon_Up

Jeg elsker at læse dine indlæg, som altid er spændende fortalt og denne tur er min favorit Icon_not

The blue brothers...ja ved du nu hvad Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
#19
(10-03-2019, 12:59 AM)Miwes Skrev: Tak Claus

Elsker mærket og sikke en tur du her giver os...fedt! Icon_Up

Jeg elsker at læse dine indlæg, som altid er spændende fortalt og denne tur er min favorit Icon_not

The blue brothers...ja ved du nu hvad Icon_lol


Tak!

Blues Brothers....hahaha. Ja for pokker

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#20
Se her for en spændende artikel om både fusée and chain teknologien, men også om Langes genfødsel og betydning for urindustrien som helhed.

https://quillandpad.com/2017/04/08/lange...stwatches/

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)