Andre interesser
#1
Da jeg læste LP tråden fra Michael (som jeg i øvrigt ikke kan bidrage til overhovedet)  kom jeg til at tænke på hvad vi ellers bruger tid på.

Ure og motorcykler er mine primære interesser, men en anden ting som jeg også interesserer mig lidt for er tasker.... kald mig bare en tøs :-)

Når man som jeg altid er på farten og medbringer en del, er en god taske vigtig. For tiden er min favorit Filson, men det skifter jævnligt.

Min nuværende hverdags "bagage" kan ses herunder og selvfølgelig måtte dagens ur også med ;-)

İmage

İmage

I øvrigt kigger jeg for tiden en del på Croots fra Godsejeren.dk - nogle der har erfaringer med dem?
Svar
#2
Er selv Filson junkie og har vel en 6-7 tasker fra dem, fordelt på alt fra Laptop bags til de store Duffelbags. Min seneste er faktisk den samme som din på billederne, bare i brun. Den kan nemlig rumme computere, diverse kabler, dongles, ure, bøger...og ikke mindst en af mine andre interesser, nemlig kameraer :-)

(07-03-2019, 02:17 PM)KimT Skrev: I øvrigt kigger jeg for tiden en del på Croots fra Godsejeren.dk - nogle der har erfaringer med dem?

Købte faktisk denne https://www.godsejeren.dk/collections/cr...bag-kanvas men er aldrig blevet vidl med den. Så den har kun været over skulderen en 4-5 gange. Remmen er af ret ringe materiale og rum inddelingen er helt i skoven imo. Men vi ses jo nok en dag herude i hulen, så kan jeg jo have den med hvis du vil danne dit eget indtryk
Svar
#3
Det lyder ikke så fedt med Groots. Men næste gang jeg kigger forbi vil jeg gerne se den.

Mht. pladsen i Filson'en, så er det nemlig rigtig fedt. Jeg har udover laptop, div. papirer, en bunke kabler, +20 usb-nøgler, lidt håndværktøj osv. osv.
Det er super fedt og 90% af mine kunde besøg kan klares med det jeg har i den.
Svar
#4
Tasker = Deuter
Især når man cykler.
Min helt nye Attack 20 med rygskjold er perfekt til at pendle 34 km med. Tror det er min 5 Deuter. Perfekt pasform og en masse fede detaljer.

İmage

Gode tasker og en skarp kniv. Så er man kommet langt i livet.

Det her er jo ved at være The Urban Gentry :D
Svar
#5
Her er den daglige taske en Haglöfs tight, og det er den anden jeg er ved at slide op.
İmage

Af andre interesser er whisky, hvor jeg har alt for mange flasker.
I slægtning til LP og hifi, er jeg ret glad for høretelefoner. De er lidt som ure man kan kun bruge en af gangen, men alligevel er det bedre med noget at skifte imellem.

Måske lidt en afstikker, er at jeg er glad for computer spil. Specielt strategiske spil, eller dem med en god narrativ historie.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#6
Ja, interesser har vi vist lidt for mange af.. Icon_e_biggrin1
Selv er det min Ducati 916'er, fluefiskeri, jakker, whisky (især grain og japansk), the/kaffe og knive (køkken og jagt/fiskeri).

@MichaelA, min Deuter bike alpin air 30+5 er snart 15 år gammel og bliver brugt jævnligt når jeg er på indkøb..
Svar
#7
Jeg er en meget simpel mand

Ure & Formel 1  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
#8
Medicom Bearbricks - her Jackson Pollock 400 % ver. 1 og 2.:

İmage

Og stadig lidt sko - her Asics Gel Lyte III - Atmos "World Map":

İmage
Svar
#9
Hos mig er der stor interesse for bjergbestigning og fysisk aktivitet generelt, primært i form af løb. Jeg har tidligere spillet badminton på højt niveau, så det er en sport, jeg godt kunne finde på at vende tilbage til.
Ellers hygger jeg mig med mit studie, som på sin vis også er en slags hobby for mig.
Svar
#10
Jeg interesserer mig en del for hovedtelefoner, forstærkere dertil, samt mekaniske tastaturer.

Mit lyd-grej pt. består af en Aune X1s DAC -> Aune X7s forstærker -> Sennheiser x Massdrop HD6XX - det spiller bare Icon_party

Mit nuværende tastatur er et Coolermaster Masterkeys PBT MX Blue - også et super lækkert tastatur. Icon_drool
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)