Hvilke ure skal man investere i
#1
Jeg har ingen ide om det, men en forhandler giver et bud, hvad tænker i om det.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
#2
Sjov video.

Først var jeg klar til at lukke den med det samme da hovedpersonen (som jeg ikke aner hvem er) er lige langt nok fremme for min smag med påklædning, ørering og name- og prisdropping omkring hans egne ure, men så sker der jo et eller andet sjovt.

Fyren bag disken er jo iskold. Han sælger jo bare luksusvarer, hvor efterspørgslen - og dermed markedsprisen - afgøres af modeluner, instagram mv. Han og hans priser afspejler bare markedets bevægelser. Det er som ar læse aktiekurser i avisen.

Ganske interessant, fx. at markedet for vintage Panerai er forsvundet på kort tid. At markedet for Mille er hysterisk. At der er mærker man bare skal holde sig fra (eller købe brugt) hvis man bare skal have dem (Graham, Muller osv).

Ikke et ord om mekanik, finiah, tradition, håndværk osv. - det hører til i annoncerne. Det her er virkelighedens ubarmhjertige spotmarked.

Alt ialt de samme ‘lessons’ som altid, fx. hvis du skal købe, så køb brugt, pas på med at købe når du er forelsket i uret, osv osv.

Tak fordi du delte den!

Claus
-


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens, Miwes
Svar
#3
Wink 
Syntes ikke den bringer noget nyt på bordet omkring emnet, 
Rolex stål sportsmodeller er jo ur verdens svar på cowboy bukser. Icon_blink

Jeg har set mange af de videoer han ligger op da jeg syntes han er underholdende,
Uden at være total forbi vinduet snobbet da han også griner af sig selv.

Han er glad for ure uden at vide meget om dem,
Hvilke han er helt ærlig omkring. Icon_cool

Han har en vild samling som jeg dog syntes der er for meget Hills over  Icon_blink
Han er i musik branchen hvor han har tjent kassen på/med flere af de store US navne.

Men ingen tvivl om at han ikke falder ind med den grå masse  Icon_e_biggrin1
Han har været forbi denne butik før for at shoppe ure.
https://m.youtube.com/watch?v=B2Zg52GUOMw
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Husk at “historiske resultater er ingen garanti for fremtidige resultater” som alle kapitalforvaltere vist skrive.
JK
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#5
Miami fyren her er inde på lidt det samme,
Dog i guld afdelingen. Icon_Up
https://m.youtube.com/watch?v=drTaBlBV9nY
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Hej drenge
Jeg købte i tiders morgen min fars rolex gmtmaster 1675 gilt dial chapter ring exclamation point pcg
På en jubilee big logo lænke
Det er På det seneste gået godt op i pris
Det syntes jeg var en god investering
Mvh jmj
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)