Sportsur fra Urban Jürgensen?
#1
Urban har på Instagram uploadet et billede af en lænke, som jeg synes leder tankerne hen på en kendt "sportsmodel" fra et andet kendt urmærke. Jeg har svært ved at se, hvordan det lige passer ind i deres øvrige design, så måske en helt ny linje? Jeg vil heller ikke klandre dem for at ville have en bid af hypen, men det er nu også vigtigt at holde fast i traditionerne og opretholde et konsistent image. Det bliver spændende at se det færdige produkt. Hvad tænker I? İmage

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Svar
#2
Hmm, det må betyde noget helt nyt, da jeg også har svært ved at se hvor sådan en lænke ellers skulle passe ind. På trods af den umiddelbare store lighed med noget vi kender - som du skriver - bliver det spændende at se hvad de kommer med og om de kan holde "den røde tråd" som de generelt har i deres design? Jeg glæder mig til at se mere.
[-]
  • base924
Svar
#3
Det bliver spændende, og helt sikkert meget dyrt.
Svar
#4
(23-02-2019, 09:47 AM)doxa300 Skrev: Det bliver spændende, og helt sikkert meget dyrt.
Ha ha, Ja, det bliver nok lidt halvdyrt selvom de måske sigter efter en "intro" model af stål.

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
[-]
  • doxa300
Svar
#5
Det ligner noget af et paradigmeskift. Pokker som det ord er oppe i tiden...
Men jo, det bliver spændende!
[-]
  • base924
Svar
#6
Tænker at vi får en sportsmodel med integreret lænke i et Gentaesk design. Men det bliver spændende hvordan de løser opgaven og håber ikke de lave en GP og laver en kopi/paste.

via tapatalk
[-]
  • base924
Svar
#7
En opdatering mere fra dem.

İmage
Svar
#8
Tror i at UB vil kunne lave en reel konkurrent til Nautilus, Royal Oak og Overseas?

via tapatalk
Svar
#9
To be honest never. UB are a nitche watch making company.
They are no longer a true manufacturer,and have really got
nothing to do with their great past history.Just another brand
name bought by smart investors who want to capitalize on
the history of the name.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#10
(02-03-2019, 09:47 AM)p.sebastian Skrev: Tror i at UB vil kunne lave en reel konkurrent til Nautilus, Royal Oak og Overseas?

Nej :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)