Er dette Oris Aquis ægte?
#11
Ok, ja jeg aner intet om den slags, det var bare det som AD sagde.
Og det var jeg vel nødt til at rette mig efter, hvis jeg ville kunne bruge min garanti.
Ikke at jeg nogen sinde har været under 100 meter  Icon_smil
[-]
  • stenstrupigen
Svar
#12
Jeg har undersøgt og kan umiddelbart ikke finde vedkommende på LinkedIn eller Facebook. Dog kan de bruge et forkortet navn derinde.

DBA er oprette i januar 19, men nemid valideret. Mobilepay har også vedkommendes fulde navn.

Sælger virker egentligt reel nok, selvom det rejser et par røde flag.

Omvendt, hvorfor ville vedkommende tilbyde at mødes ved en AD (når jeg er på arbejde :( ) og give sin hjemme adresse ud, hvis der var noget fishy?
Svar
#13
Det er masser af mennesker der stadig ikke er på de sociale medier. Det synes jeg ikke er mistænkeligt. Hvis det er en annonce, kan du evt. dele den med os, da de fleste herinde har et stort netværk i ur-kredse og måske kender sælger.
Svar
#14
Jeg har en god mave fornemmelse med det, og det er jo altid positivt :)
Svar
#15
Det ser fint ud for mig, men jeg kan ikke se navnet på sælger i annoncen. Måske du kan dele bare fornavnet, så er det nemmere at se om det er en man kender. Hvis jeg tror det er jeg kender, kan vi evt. tage resten i PB så der ikke bliver oplyst for meget herinde (i åbent forum)
Svar
#16
(13-02-2019, 10:39 AM)KimT Skrev: Det er masser af mennesker der stadig ikke er på de sociale medier. Det synes jeg ikke er mistænkeligt. Hvis det er en annonce, kan du evt. dele den med os, da de fleste herinde har et stort netværk i ur-kredse og måske kender sælger.

Der er også forskel på om man køber og sælger synes jeg.
Hvis man sælger, så skal man jo bare have pengene, og så er det jo lige meget om uret skal sendes til Afrika eller Aarhus.

Hvis man køber så har man jo penge ude og svømme. Med mindre at man mødes naturligvis.
Svar
#17
Jeg tager uanset hvad ind og henter det, og ser det først.

Det er også derfor jeg tænker, hvis man ikke har rent mel i posen, hvorfor så NemID validere sig på DBA, og give mig sin privat adresse?

Men ud fra billederne tænker I det ser fint ud?
Svar
#18
Så er uret hentet.

Seriøs sælger. Udfærdigede kvittering osv.

Alt checker ud - garanti kort matcher serienummer på ur osv. Det føles som et kvalitetsur.

Jeg har selv taget lidt flere billeder. Kan nogen endegyldigt afgøre om jeg med ro i sindet kan acceptere at det er the real mccoy?

Beklager de mange nybegynder spørgsmål - skæve arbejdstider gør det svært med en urmager.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
[-]
  • Larsb, Vognmanden
Svar
#19
Der er efter min mening ikke noget der tyder på at uret er en kopi. Jeg tror du med ro i sindet, kan nyde dit fine ur uden at bekymre dig mere.

Tillykke herfra!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#20
Fedt ur.

Tillykke
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)