Tudor BB 58 - OG Tudor/Rolex associationen
(08-01-2019, 06:53 PM)cfnissen Skrev: Og jeg er helt enig i at man ikke skal være kunde hos et firma, der ikke hjælper en med at blive det. Hele det kunstige efterspørgselscirkus er en kæmpe turn-off for mig.

248% enig.... og det er ikke så lidt Icon_blink
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Jeg kan også bedre lidt det som Tudor har udviklet sig til end den retning Rolex er på vej i.
Tudor har bygget deres helt egen DNA. Jeg vil nærmere sige, at i stedet for at Tudor er fattigmands Rolex, så er Tudor ved at udvikle sig, til det Rolex var, før det blev et smykke brand, og der passer working mans watch meget godt.
Tudor tiltaler mig på mange måder mere end Rolex. Jeg venter dog lidt med BB58 for at se hvilke andre farver de kommer med ;-)
Svar
Det sjove svar her er jo at du skal "go for it", "just do it", YOLO osv. og det synes jeg umiddlebart også du skal gøre. Jeg ved bare med mig selv, efter at have prøvet alverdens ure af over de sidste 10-15 år, at jeg er kommet dertil at spiller det ønskede ur ikke 100% ja så bliver jeg ikke glad for det. Jeg er ovre den periode hvor nye mærke skal prøves af hvor et tab på salget er en del af spillet. Jeg tager mig selv i en gang imellem at nu skal der prøves noget nyt og det hænder jeg falder i men sandsynligheden for at uret skal videre igen er meget meget stor.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
(09-01-2019, 07:51 PM)KlausM Skrev: Det sjove svar her er jo at du skal "go for it", "just do it", YOLO osv. og det synes jeg umiddlebart også du skal gøre. Jeg ved bare med mig selv, efter at have prøvet alverdens ure af over de sidste 10-15 år, at jeg er kommet dertil at spiller det ønskede ur ikke 100% ja så bliver jeg ikke glad for det. Jeg er ovre den periode hvor nye mærke skal prøves af hvor et tab på salget er en del af spillet. Jeg tager mig selv i en gang imellem at nu skal der prøves noget nyt og det hænder jeg falder i men sandsynligheden for at uret skal videre igen er meget meget stor.
Mvh
Klaus

Ganske kloge ord. Og det kommer fra en fortaler for ‘just go for it’, der nok blev revet med af sin egen begejstring.

Hvis der er den mindste tvivl, så holder det nok ikke.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk
------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

[-]
  • Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)