Favoritten - del 3 - Breitling
#1
Star 
Favoritten - del 3 - Breitling

Hvilket ur fra Breitling - og kun Breitling - er dit absolutte favorit-ur? 


Det fandt jeg faktisk som et svært spørgsmål da jeg aldrig har været den allerstørste fan. Ikke at jeg har noget imod deres ure, det er bare de færreste der rent subjektivt har tiltalt mig designmæssigt. Men i legens/trådens ånd, vil jeg alligevel vælge og det er jo nok det åbenlyse valg, nemlig et vintage Navitimer.

(billedet er tyvstjålet fra Fratellowatches.com)
İmage

Det næste ur vil ikke kunne betegnes som mit favorit fra Breitling, men jeg ville alligevel have det med, da jeg af uransagelige årsager kigger mere og mere på det.

(billedet er tyvstjålet fra Chrono.dk)
İmage

Hvilket Breitling er din favorit?

En lille sidenote:
Jeg ved at mange af de mærker vi kommer til at gå igennem, laver ure i forskellige niveauer - både mht. komplikationer, finish m.v. Og sjovt nok har serien af tråde fået mig til at indse at de fleste af mine yndlingsure fra størstedelen af fabrikanterne, ligger i den simple ende af hvad de tilbyder.

Tidligere tråde:
Favoritten - del 2 - IWC
Favoritten - del 1 - Omega
[-]
  • cfnissen
Svar
#2
Hmmm. Sjovt med Breitling. Ikke noget, der får pulsen højt op, men så er der alligevel lidt godt. Har selv haft et Chronomat, som jeg egentlig var ret glad for. Min søn har det nu.

İmage

Hvis det skulle være Vintage

Superocean. Damn cool.

İmage

Top Time. Smukt.

İmage

Hvis det skulle være de Nye

Premier Automatic Day-Date

İmage

Premier B01 Chrono

İmage

Og skal vi længere ned i Vintage, så er der jo Kurt Brøndums helt vilde samling af Navitimers. Dér kunne jeg jo nok finde et eller to...

https://www.instagram.com/kurtbroendum/

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Stensbjerg
Svar
#3
(05-01-2019, 07:15 PM)cfnissen Skrev: Premier B01 Chrono

İmage

Det er altså også fint Icon_Up
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
B 50 cockpit

İmage

İmage



[-]
  • Miwes
Svar
#5
Jeg ejer ikke noget Breitling, men i gymnasietiden var jeg meget fascineret af Emergency-modellen. Meget specielt ur! Jeg bliver fristet i ny og næ til at tilføje et til samlingen İmage

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Svar
#6
Den Premier B01 syntes jeg er sindsyg flot, og det første Breitling jeg drømmer om at eje!
[-]
  • KlausM
Svar
#7
(05-01-2019, 07:27 PM)base924 Skrev: Jeg ejer ikke noget Breitling, men i gymnasietiden var jeg meget fascineret af Emergency-modellen. Meget specielt ur! Jeg bliver fristet i ny og næ til at tilføje et til samlingen İmage

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk

Også fascinerende.

Det jeg kan lide ved disse analog/digital ure er de avancerede elektroniske muligheder der er  i dem.
[-]
  • Smilla
Svar
#8
Et mærke som jeg syntes de senere år har taget en spændende udvikling,
Før i tiden sagde de mig ikke rigtig noget, i dag finder jeg flere af deres ure total lækre.

Skulle jeg vælge et i flokken (og det skal man jo her) så blev det denne.
https://www.chrono24.dk/breitling/transo...144404.htm
Shit det er lækkert. Icon_drunken

Bulls eye minus prisen.  Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Jeg har er enkelt Breitling i min lille samling. Og det er et Breitling Aerospace Evo. Bærekomforten er helt i top. Sidder perfekt på mit håndled. 43 mm, højde 10 mm. Urkasse/lænke er i titanium.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
#10
Jeg er også på Aerospace. Tidligere ville jeg nok også have sagt vintage Navitimer, men hvis jeg kun kan vælge en bliver det Aerospace.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)