Pam 318
#1
Hej derude.

Jeg kan ikke huske navnet på vedkommende, som købte et Panerai på e-bay, som angiveligt skule være fake.

Men når man nu ser denne video, så kan jeg godt forstå hvis Panerai, hvis de ikke har registret værkerne eller kun en del af dem, at fabrikken selv kunne tro at værket er fake og så er uret det nok også (hvis man ikke har nogen papirer). 

Pam 318 er fra 2011 og heldigvis nu er alt inhouse og forbedringer er lavet, selv om alt inhouse ikke nødvendigvis gør værket bedre end andre værk producenter. Dog som det er nu hos Panerai er der store forbedringer.

Panerai kom til at lave en special edition med ETA standard værk i sig og her er et klip af uret.

Fyren er lidt overgivet, men han har jo ret. Det minder mig om min urmager i den butik hvor jeg var, der så et Panerai han fik ind. Værket var jo et standardværk i 5.000 - 7.000 kr ure sagde han. Det var tilbage i 2008. Jeg ved dog ikke referencenummer på den model han fik ind.

Men her er videoen om Pam 318



Svar
#2
Du har ret: han er overgearet, men desværre har han nok ret i sin kritik.

Når det er sagt, så er der en ting ved det ur, der var købt på Ebay og som Panmarai ikke kunne gaeranterer var ægte: sælger lod handlen gå tilbage, men ville ikke have uret retur. Hvis jeg var sælger, og mente, jeg havde solgt et ægte ur, ville jeg nok have haft det tilbage. Sælger må jo, alt andet lige, have betalt en ret høj pris for det, da han købte det, hvis det er købt som ægte. Eller måske er jeg bare mistroisk.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • stenstrupigen
Svar
#3
Den er dælme også dårlig stil at smide et low grade standard ETA værk i et ur og så kalde det "special edition" og forlange flere tusind $$ for det.
[-]
  • KimT, Larsb
Svar
#4
(02-01-2019, 04:27 PM)Larsb Skrev: Når det er sagt, så er der en ting ved det ur, der var købt på Ebay og som Panmarai ikke kunne gaeranterer var ægte: sælger lod handlen gå tilbage, men ville ikke have uret retur.


At sælger lader handelen gå tilbage, men ikke vil have uret retur er da SÅ meget en "smoking gun" !!!  Icon_cry
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Larsb
Svar
#5
Ang det Panerai, som måske, måske ikke, er ægte, eller der er "noget" galt med det, så forholdt det sig IKKE sådan, at sælger ikke ville have det tilbage! Han blev bare "timed out" af PayPal, som forestod betalingen......
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)