Favoritten - del 1 - Omega (ny leg)
#31
(31-12-2018, 02:15 PM)MSkytte Skrev:
(29-12-2018, 09:40 PM)jk Skrev: Det må selvfølgelig være Speedmasteren med den originale cal. 321 her i versionen ref. 145.012 fra 1968. Oprindelig solgt til Sydafrika.
JK


Sent from my iPad using Tapatalk


Lækkert! Hvilken rem har du på?

Tak, men jeg kan desværre ikke huske andet end at det er en Hirsch rem. Det er jo et vidt begreb. Uret er i bankboksen, så jeg kan ikke lige checke det. Godt nytår!
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
#32
Helt ok. Tak også godt nytår til dig
Svar
#33
Jeg må også stemme i og sige Speedmaster. Oprindeligt var det Speedmasteren der startede min interesse for ure, og det er bestemt ikke blevet mindre attraktivt siden da Icon_e_biggrin1
[-]
  • cfnissen, KimT
Svar
#34
favorit Omega. hmmm den er svær.
Har selv et Seamaster 2254, så det lette svar ville jo være ens eget.
Meeeeeen for pokker da også, hvor ville jeg ønske jeg også havde et Speedmaster!

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT, p.sebastian
Svar
#35
Må melde mig under Speedmaster fanen i sin reneste form (42mm, plexi). Det ur er bare så ikonisk.


[-]
  • KimT
Svar
#36
(02-01-2019, 09:34 PM)ultoman Skrev: İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
The most beautiful Omega in my opinion.Hopeless as a diving watch
because of the difficult bezel grip.But it looks so good. Icon_smil
Speedy is a nice watch,but very overrated in my opinion,and also
very over done.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#37
Jeg har respekt for din mening og at du mener Speedmaster er overvurderet, om end jeg ikke er enig :-) Jeg er dog lidt nysgerrig ift. hvad du mener der er "over done" ved det?
Svar
#38
(03-01-2019, 02:22 PM)willy Skrev: ...because of the difficult bezel grip. But it looks so good. Icon_smil

Enig i begge udsagn.
Svar
#39
Hm, jeg er også til Speedmaster, men Seamaster Planet Ocean er nok - stadigvæk - min favorit med orange lynette.
Enkelt skive med 3 visere og dato - hvad mere behøver man Icon_e_biggrin1

[Image: 9GafUeR.jpg]
Mvh.

Jørgen
[-]
  • cfnissen, MichaelA, tg
Svar
#40
Omega er på mange måder min yngling, jeg er vild med både seamaster og speedmaster, og det er da også de ure jeg har flest af. Det gør det også svært at vælge, der er mange jeg er glade for. Pt et det dog helt vild med mit speedmaster ultraman, endda I en grad så jeg synes min normale klassiske sorte speedmaster er blevet for kedelig, i en grad så jeg leger med tanken om at skifte den ud med noget andet. Det skal jeg nok komme til at fortryde.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)