Hvilken lænke til Seiko (Ninja) Turtle?
#1
Hej alle

Jeg kan ikke helt blive gode venner med den medfølgende gummirem. Lækker blød, men ret bulky og meget lang + hopper ofte ud af keeperen. Men jeg er også generelt mest til lænke på mine ure... Så jeg overvejer en Strapcode lænke til min Ninja Turtle. Dem kan jeg forstå er af god kvalitet

Men nu er det så lige det der med at vælge hvilken version - og der håber jeg på jeres input. Gerne hvis har prøvet nogle af dem eller har en mening omkring det visuelle udtryk

Jeg har kig på disse 3:

Endmill:
İmage
İmage

Oister:
İmage
İmage

Jubilee:
İmage
İmage

Jeg kan umiddelbart godt lide ideen om hurtig-justering i spændet, men det ser ikke ud til at være muligt på Endmill...

Bonus-spørgsmål:
Betaler man told/moms direkte i webshoppen? Eller kommer DK told og moms oveni? Der er et punkt med Taxes ved checkout...
İmage

Alle input modtages med kyshånd

Mvh Danny
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#2
Det er begrænset hvad jeg kan bidrage med, udover det jeg tidligere har nævnt. Jeg har for nylig fået deres Oister på min Turtle og det spiller perfekt. Det er flot, den er i super kvalitet og justeringen i spændet er perfekt, hvis ens håndled ændrer dig meget ift. temperaturudsving.
Svar
#3
Og så synes jeg personligt at Oister er den flotteste :-)
Svar
#4
Tak for input Kim Icon_Up

Jeg hælder pt mest til enten Endmill eller Oister... Endmill er lidt blødere i designet som jeg umiddelbart syntes passer godt til Turtles bløde kasse form - men den har så ikke hurtig-mikrojustering Icon_e_confused
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#5
Jeg har skrevet til strapcode mht. hvordan deres Taxes ved check-out skal forstås, så må jeg se hvad de siger....

Hvis der kommer DK told og moms oveni prisen, så ryger lænken op i næsten 1400 kr. og så syntes jeg det begynder at blive lidt dyrt (læs: tæt på halvdelen af urets pris...) Icon_e_surprised
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#6
Jeg ved ikke om Pbr har set tråden, men han har bestilt fra dem flere gange, så han vil kunne svare. Skriv evt. en PB til ham :-)
Svar
#7
Tak Kim, det prøver jeg at gøre Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#8
(30-12-2018, 11:49 PM)BadHamster Skrev: Tak Kim, det prøver jeg at gøre Icon_smil


Hej  Icon_smil

Jeg har netop svaret dig på din pb:

Strapcode har virksomhed i Hong Kong og de "taxes" som fremgår ved checkout er lokal moms eller "sales-tax" derfra - det har ikke noget med dansk moms og told at gøre. 

Du vil derfor, når pakken kommer til Danmark, modtage en opgørelse over Told/moms + gebyr som normalt, når man handler udenfor EU.

Iøvrigt kan du på deres hjemmeside vælge at se lænker specifikt til Mini Turtle, hvilket giver dig muligheden for at vælge mellem Oyster og Angus Jubilee med forskellige låsetyper - herunder den med microjustering, som Kim har på sin.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster
Svar
#9
(30-12-2018, 10:59 PM)BadHamster Skrev: Jeg har skrevet til strapcode mht. hvordan deres Taxes ved check-out skal forstås, så må jeg se hvad de siger....

Hvis der kommer DK told og moms oveni prisen, så ryger lænken op i næsten 1400 kr. og så syntes jeg det begynder at blive lidt dyrt (læs: tæt på halvdelen af urets pris...)  Icon_e_surprised

Jeg har købt derfra nok 5 gange, har været så heldig at det aldrig er blevet taget i tolden. Jeg tror det har noget at gøre med hvem det bliver udleveret til i Danmark.
Alt det jeg har købt uden for EU som er blevet udleveret til PostNord til videre forsendelse har jeg betalt moms og told af. Det kan godt være du syntes det er i den dyre ende men kvaliteten er også derefter.
[-]
  • BadHamster, pbr
Svar
#10
Jeg har handlet fra dem og det blev udtaget til toldbehandling.

Kvaliteten fejler ikke noget. 

Super fede lænker. 

Har overvejet at købe en lænke til mit Tudor Black Bay Blue hos dem.
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster, Møller
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)