Mine ure gennem tiden...
Dag 63

Alt godt kommer til en ende Icon_e_biggrin1

Nu har jeg i denne tråd været igennem alle de ure jeg har haft på armen gennem årene. Der er flere jeg har haft mange gange, som f.eks et almindeligt Speedmaster, men dem har jeg valgt ikke at vise flere gange, da det er begrænset hvor sjovt det er at se på de samme igen og igen. Der er sikkert også en del jeg har glemt i dette forsøg på en "trip down memory lane", men jeg har gjort mit bedste for at få så mange som muligt med.

Der er mange ure som det kunne være fedt stadig at have, men da jeg er begrænset af en almindelig gennemsnitsindkomst er det desværre ikke muligt. Status i dag er meget beskedent og består af et par håndfulde af blandet godt, primært i den billigere ende. Og hold da op, der er også mange af mine tidligere ure der er steget voldsomt i pris, siden jeg solgte dem. Men det hjælper jo ikke noget at græde over spildt mælk Icon_blink

Jeg slutter denne kavalkade med noget lidt andet - nemlig et Jaeger LeCoultre Atmos.

İmage
Svar
Tak for turen, Kim. Nok noget af det vildeste jeg har set herinde.

Der har virkeligt været gang i din samling - og jøsses hvor har der været mange pletskud undervejs.

Sejt at afslutte med en Atmos. Så er der sat et værdigt punktum.

Tak!

Claus



Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Ja for syv-sytten; det er noget af en tur!!
Men lugter det hele ikke lidt af at Speedy Tuesday 1 er en keeper?

Tak for rejsen :-)


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • cfnissen
Svar
Fantastiske ure.

Sikke en rejse.

ST1 er bare så fedt  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Super traad som har bragt smil paa laeben. Og Atmos staar paa min liste for I Aar. Har laenge gerne ville have saadan et. Icon_Up
Svar
Tak for de pæne ord Icon_smil

Det var faktisk en rigtig sjov ting at prøve og huske alle de ure man har været igennem.
[-]
  • cfnissen, doxa300, Larsb
Svar
Imponerende liste, der var en del der gerne måtte komme forbi mig. Jeg håber listen bliver ved med at vokse, selvom det er på nedsat hastighed.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Tak for denne rundtur gennem alle dine ure, det har været en fornøjelse at følge med.

Og tak for din aktive indsats herinde igennem mange år. Det er sådan nogle som dig der holder gang i vores forum.
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)