Mine ure gennem tiden...
Jeg har prøvet lidt forskellige ure gennem tiden og for nylig prøvede jeg at lave en liste, samt at finde billeder af dem alle.

Jeg har dog ikke billeder af mere end ca. 70% da min interesse startede længe før smartphonen kom på markedet og så er der mange ure jeg har haft flere gange. Jeg startede med at ligge dem op på Instagram for et lille måned siden og tænkte jeg ville gøre det samme herinde, startende i dag.

Alle billederne er screenshots af mine løbende posts fra Instagram og flere af dem er gamle og i virkelig dårlig kvalitet, men det må i leve med :-)

Kommenter, del billeder, afspor tråden og giv den generelt gas, ordet er frit. Jeg vil bruge tråden på samme måde som jeg gør på Instagram og ligge et nyt ur op hver dag i den næste tid og det er i øvrigt kun ure som er solgt igen der kommer med her.

Let's go...

Dag 1
İmage
[-]
  • p.sebastian
Svar
Milgaus er et af de få rolex jeg er til, det og så explorer. Jeg kan godt lide det er et lidt skævt rolex udtryk.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • MichaelA
Svar
(18-12-2018, 06:45 PM)tg Skrev: Jeg kan godt lide det er et lidt skævt rolex udtryk.

Også jeg Icon_e_biggrin1
Svar
Suk alle de ure jeg gerne ville have... Måske man skulle prøve at være flipper...

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Det er skide sjovt Icon_party

.... om end jeg er gået helt i stå.
Svar
Dag 2
İmage
[-]
  • pbr
Svar
Hvilket ur som du har flippet savner du mest?

via tapatalk
Svar
Damm, det er svært at svare på.

Jeg tænker det er enten AP15400 i stål med blå skive eller AP15300 i guld. Derudover står Linde Werdelin SpidoSpeed også højt på listen sammen med IWC 3717
[-]
  • p.sebastian
Svar
Det er så fed en tråd på Instagram og her, Kim.

Du har godt nok prøver mange forskellige og flotte ure. Og du har formået at skille dig af med dem for at ‘komme videre’.

Den kunst har jeg ikke lært endnu. Suk.

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk
------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
(19-12-2018, 04:19 PM)cfnissen Skrev: Den kunst har jeg ikke lært endnu. Suk.

Jeg ville ønske at de alle kunne være blevet, men det tillader min økonomi desværre ikke. Og for tiden er der jo nærmest solgt helt ud, da pengene er gået til en større renovering af vores hus.
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)