Så er årets sidste ur (måske) på vej...
#21
Så nåede det at komme inden årsskiftet :-) Tillykke med det.
Svar
#22
Jeg var faktisk lidt skeptisk, da du fortalte om et Astron i "guld" !!! Icon_e_confused

Men jeg må sige, at det overrasker positivt Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#23
Tillykke med uret, flot ur!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#24
Tillykke med det nye Astron - det ser fedt ud i sort/guld Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#25
Det ser godt ud i guld, det giver et ellers meget teknisk ur lidt glød og varme. Tillykke med det.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#26
Mange tak skal i have. Foreløbig er jeg rigtig tilfreds med mit seneste indkøb :-)
Svar
#27
Kan du ikke lige forklare lidt mere om uret. Jeg tænker her mest på hvordan det ren teknisk virker. Stiller det selv tiden? Eller skal man gøre noget selv, for at få uret til at søge?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#28
Jo, meget gerne. Det følger snarest, når jeg har en ledig stund (læs: når de små er puttet :-))
(29-12-2018, 12:49 PM)Henrik A Skrev: Kan du ikke lige forklare lidt mere om uret. Jeg tænker her mest på hvordan det ren teknisk virker. Stiller det selv tiden? Eller skal man gøre noget selv, for at få uret til at søge?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • Henrik A
Svar
#29
Du får lige et hurtigt svar og så regner jeg med at lave et mini-review af det på et tidspunkt. Uret justerer selv tiden i den tidszone det nu er sat til. Det sker via GPS. Det skifter dog ikke selv tidszone automatisk. Det skal man selv gøre ved hjælp af kronen eller ved at starte en søgning (knap), hvor den bruger GPS’en til at finde tidszonen du er i. I begge tilfælde justeres tiden derefter. Det understøtter (alle) 40 tidszoner. Manualen er på 59 sider, så mere følger som sagt senere :-)

(29-12-2018, 12:49 PM)Henrik A Skrev: Kan du ikke lige forklare lidt mere om uret. Jeg tænker her mest på hvordan det ren teknisk virker. Stiller det selv tiden? Eller skal man gøre noget selv, for at få uret til at søge?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • Henrik A
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)