URET
#11
Pam 24 og 25 er så fede. Jeg er egentlig generelt "færdig" med Panerai (for nu i hvert fald) men lige 24 eller 25 kunne jeg dælme godt tænke mig.

God billede af 24´eren i øvrigt Icon_Up

(17-12-2018, 07:07 PM)Appleboy Skrev: Har ure jeg burde sælge, men gider ikke besværet med salg....

Det kender jeg alt for godt. Det er efterhånden mange år siden jeg droppede alt privatsalg.
Svar
#12
(17-12-2018, 04:50 PM)onkeldunkel Skrev: Haha - bestemt ikke, men got it... 

Så vil mit svar være mit IWC Big Ing., men omvendt vil jeg også sige, at man aldrig skal sige aldrig :-). Det har jeg lært efter at jeg er blevet smittet med urgalskab :-)

İmage

Virkeligt et smukt lækkert ur,
Nummer et på min liste over dem som slap væk Icon_cry

Shit det var tæt på, en anden gang måske. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#13
Mange tak - jeg er virkelig også glad for det - jeg synes det er et godt allround ur (på trods af størrelsen) og så kan jeg virkelig godt lide designet :-)
Svar
#14
Jeg har brugt det at have fået børn som undskyldning for at købe et par dejlige ure Tanken er jo selvfølgelig at de skal arve dem en dag... Så som udgangspunkt skal disse to ikke sælges Og det er begge ure jeg nyder at gå med - så det er disse to der bliver brugt mest af mine ure...

Speedmaster fra 2014 (fra min datters fødselsår):
İmage
GS fra 2018 (fra min søns fødselsår):
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#15
Dette. İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#16
İmageİmage Disse 2 bliver på matriklen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#17
Mit Speedmaster var det allerførste dyre ur som jeg købte og et ur jeg havde som eneste grail i mange år.

Det ryger nok aldrig nogen steder...

Mit 3536 ligeså

İmage

İmage
Mvh Kim 
Svar
#18
Super ide til en tråd.

Min signatur har et stykke tid været "Keeperen er solgt", men det gik ikke i længden.
Mit helt forrykte flipperi det seneste halve (ok, lad os bare sige hele) års tid har bragt mig langt omkring og det har været temmeligt sjovt at prøve så mange forskellige. Det har naturligvis været en ret dyr oplevelse, men det har jeg været bevidst om hele vejen og umiddelbart har jeg stadig ro i maven. Men det skyldes nok at dette er tilbage i folden som uret jeg har haft absolut længst og været absolut gladest for.
Næste gang jeg bliver træt af, bliver det lagt dybest i bankboksen så savnet igen bliver reelt.

İmage

İmage

İmage


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • pbr
Svar
#19
Sjovt, det er lige nøjagtig det ur jeg har lagt op på min Instagram i dag :-)

Jeg er i gang med en løbende gennemgang derinde af alle de ure - som jeg kan huske - jeg har ejet gennem tiden.
[-]
  • phrede
Svar
#20
Og hvor er det fedt i vil lege med...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)