Vis mig din “padde” (Seiko Turtle)
#21
(05-12-2018, 01:42 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg er ikke den store fan endnu - lidt for gråt i gråt. Jeg tror snart den ryger på gummiremmen, for at se om det hjælper (den er så også grå :-))

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Men jeg er fan  Icon_not Icon_not
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#22
(23-12-2018, 12:06 PM)Avantismo Skrev: Dejligt af høre.

Tror det var en enlig svale. Har ikke hørt om andre der har haft problemer med deres Turtle..
Tak. Nej det virker heller ikke til at det er et generelt problem med Turtle’rne når jeg googler det... Så jeg har nok bare været uheldig Icon_cry
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#23
Så må jeg hellere lige opdatere med min nye padde “Save the ocean” model.

En skive der er ret svær at gengive på billeder da den har et specielt metallisk skær...

İmage

İmage

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#24
https://flic.kr/p/25Vqknu

SRPC25K1

Jeg vil rigtig gerne have mig et "Save The Ocean - Great While Shark" også, men det kræver, jeg får "styr" på mit C25 (Se evt. "Regulering af 4R36" og "Er Seiko Value For Money" her på forum

Svar
#25
Ny padde her. Købt direkte fra Japan

İmage
Mvh Kim 
Svar
#26
Præcis dén, jeg er ude efter.
Svar
#27
(25-06-2019, 09:14 PM)blackstrat Skrev: Præcis dén, jeg er ude efter.

Jeg kan ikke svare på din PB idet systemet siger, at du har slået private beskeder fra !?
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#28
Tak for info. Det er nu rettet. Såfremt du er Peter Halse, har jeg også sendt en mail til jer på info@poulhalse.dk
[-]
  • pbr
Svar
#29
Jeg er ikke Peter Halse - kun en almindelig entusiast  Icon_e_biggrin1

Sender dig et svar på din PB senere i løbet af aftenen.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)