Vis mig din “padde” (Seiko Turtle)
#11
Jep, en slåfejl :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar
#12
Tak for de nye billeder  Icon_Up

Jeg har tidligere haft min padde til reperation pga. at selvoptrækket ikke virkede... Nu er uret gået i stå igen mens det var på armen, så det kunne tyde på at Seiko ikke fik fikset problemet Icon_e_confused Hvis jeg forsøger at starte uret ved at blot “dreje uret rundt” i et minuts tid, så kan jeg få det til at gå i 20-50 sek. Selv mine gamle Omega ure klarer den øvelse meget bedre... Så øv, ind til forhandleren igen... Men jeg har nok bare været uheldig med mit, det virker jo ikke til at være et generelt problem.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#13
Jeg er ikke den store fan endnu - lidt for gråt i gråt. Jeg tror snart den ryger på gummiremmen, for at se om det hjælper (den er så også grå :-))

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#14
Den kunne være fed på en orange gummirem
Mvh Kim 
Svar
#15
(05-12-2018, 01:42 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg er ikke den store fan endnu - lidt for gråt i gråt. Jeg tror snart den ryger på gummiremmen, for at se om det hjælper (den er så også grå :-))

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kan godt lide deres Turtle serie (som så meget andet fra Seiko)
Men lige den kombo er også en tand for fersk til mig.

Men måske en sort/orange NATO eller gummirem som Kim er inde på,
Will do the trick  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#16
Du har nok ret, men det er lige frisk nok til mig :-)
(05-12-2018, 05:06 PM)Avantismo Skrev: Den kunne være fed på en orange gummirem

Ja, det synes jeg også og lige nu hælder jeg faktisk mest til, at den skal videre til anden, som sætter mere pris på den end mig. Men sort/orange nato ville måske ikke være tosset.

Jeg har også fået øjenene op for Seiko - det er utroligt så meget man får for pengene. Som jeg snart har skrevet mange gange er jeg vild med min gyldne turtle og det bliver ikke mit sidste guldur :-) F.eks. synes jeg denne her Seiko Astron er utrolig flot: 

https://timeandtidewatches.com/hands-on-...-sse170j1/

İmage

(05-12-2018, 05:30 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg kan godt lide deres Turtle serie (som så meget andet fra Seiko)
Men lige den kombo er også en tand for fersk til mig.

Men måske en sort/orange NATO eller gummirem som Kim er inde på,
Will do the trick  Icon_Up
Svar
#17
Jeg har købt grå, sort/orange NATO til mit Davosa som sommer rem netop for at friske det op,
og da udvalget og pris spændevidden er stor kan det prøves uden risiko. Icon_Up

Seiko er bare konger (også) inden for value for Money,
jeg har kigget på Astron serien flere gange da jeg også syntes den tilbyder flotte ure med spændende muligheder. Icon_cool

Jeg kan også sagtens savne mit Marinemaster til tider,
but when the deal is right it's time to go.

At jeg ikke købt et Seiko i stedet for hænger sammen med at jeg ville prøve noget der ikke var/er så udbredt,
ikke at min syn på Seiko var ændret på nogen måde.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#18
Pepsi Turtle nu med Angus Jubilee fra StrapCode

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Miwes
Svar
#19
Så kom Ninja’en tilbage fra Seiko Danmark - nyt urværk skulle der åbenbart til Håber det går bedre denne gang...
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#20
Dejligt af høre.

Tror det var en enlig svale. Har ikke hørt om andre der har haft problemer med deres Turtle..
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)