Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT
#91
(25-01-2019, 09:40 PM)PHO Skrev: Nøj hvor jeg glæder mig.

Også jeg.

Tråden "Dagens ur" bliver sjov lige efter kurset ;-)
[-]
  • Larsb
Svar
#92
Jeg glæder mig også og tager ihvertfald 1-2 ure ekstra med - mit problem er, at jeg kun har et enkelt rejseitui og der er kun plads til 1 ur :-/ Men ellers ryger de med i originalkasserne :-)

Vi ses i morgen!
[-]
  • Larsb
Svar
#93
Jeg har besluttet at laver en minute repeater, man skal jo starte et sted , glæder mig til en hyggelig dag i godt selskab

via tapatalk
Svar
#94
Hej alle,
Varmer op med Christian Lass’ Learnwatchmaking. Andre, der har kigget?
Går også og spekulerer på hvilken kombination af briller, kontaktlinser og læsebriller fra tankstationen gør det muligt for mig at se de små dele Icon_e_biggrin1

Glæder mig meget!
Ses i Ringsted!
Mvh Jens
Svar
#95
(26-01-2019, 07:00 PM)Jens Skrev: Går også og spekulerer på hvilken kombination af briller, kontaktlinser og læsebriller fra tankstation gør det muligt for mig at se de små dele Icon_e_biggrin1

Min bil er desværre blevet smadret og dermed røget på værksted. Det indebærer selvfølgelig at jeg har glemt mine læsebriller i den og dem kan jeg sgu ikke undvære i morgen. Så jeg måtte også lige i nærmeste supermarked og finde et par, så jeg har en chance for at se hvad der foregår i morgen.
Svar
#96
(26-01-2019, 07:08 PM)KimT Skrev:
(26-01-2019, 07:00 PM)Jens Skrev: Går også og spekulerer på hvilken kombination af briller, kontaktlinser og læsebriller fra tankstation gør det muligt for mig at se de små dele Icon_e_biggrin1

Min bil er desværre blevet smadret og dermed røget på værksted. Det indebærer selvfølgelig at jeg har glemt mine læsebriller i den og dem kan jeg sgu ikke undvære i morgen. Så jeg måtte også lige i nærmeste supermarked og finde et par, så jeg har en chance for at se hvad der foregår i morgen.


Nej nej nej! Er alle ok?


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#97
Jeg tillader mig at forudsætte at kurset er incl urmagerlup for ellers er det helt umuligt at gøre selv simple ting som montage af en skrue.

Sendt fra min SHIELD Tablet K1 med Tapatalk
Svar
#98
Selvfølgelig er det det - Christian har styr på det. Jeg tænker bare at det stadig er relevant at medbringe sine briller (hvis man bruger briller selvfølgelig).
Svar
#99
(26-01-2019, 07:21 PM)phrede Skrev: Nej nej nej! Er alle ok?

Ja, der er heldigvis kun materiel skade. Den er dog rimelig smadret, så jeg må leve med lånebil i en længere periode.
Svar
Godt at høre!
Håber du låner en tilsvarende i det mindste så


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)