Modificeret Seiko
#1
Sad 
Hey,

Er ny i forum og har læst de interessante tråde om ombygning af Seiko Prospex automatic ure.
 
Jeg er faldet for en ombygger, som jeg fandt på Instagram. Kan desværre ikke uploade billederne  Icon_e_confused
Ur i boks
Ur på arm

Jeg har skrevet kort med ham som laver dem og jeg kan købe det for 320 £ eller ca. 360 euro, incl forsendelse.
Blev lidt lunken, når jeg kommer til at tænke på garanti og sikkerhed i, varen kommer frem.
Prøvede at søge om der var nogen herhjemme, som lavede den slags ombygningen, men kunne umiddelbart ikke finde nogen. Eneste chance var Seikoterapi.dk i Herlev, men de svarer ikke....  desværre.

Sidste udfordring er, jeg lige skal af med min Tissot Pro 516.

Er der nogen som kender forhandler, som laver modificeringer og hvor der er sikkerhed for man ikke kommer i uføre.

Word!
Svar
#2
Velkommen til og superflot modificeret Seiko (der er lidt Rolex Yacth Master over det). Jeg har ikke selv den store erfaring, men havde det lidt som et vinterprojekt, at jeg ville prøve selv at modde et Seiko.

Det virker som et rimelig respektabelt sted du har fundet - du skal dog være opmærksom på, at der (formentlig) kommer ca. 30% told+moms oveni prisen, da firmaet virker til være baseret i Singapore.
Svar
#3
Tak for velkomsten.
Ganske rigtigt, uret virker/ligner en Rolex Yacht master.
Sælger er baseret i UK, så prisen burde holde. Så skal bare lige "skabe plads" inden jeg bestiller
Svar
#4
Skriv til: yobokies@yahoo.com.hk

Han kan skaffe alle dele og kan hjælpe. Han sender fra HK. Så er det bare at finde en urmager som kan skifte alle delene. Bor du KBH, kan du tage ind til Urpenhagen i Vester Voldgade - han er dygtig, billig og hurtig levering :-) Er du fra jylland, sender du det bare til Halse i Horsens.

Så det er bare at komme i gang.......
Svar
#5
Hvis du er på Facebook, er der en der hedder Seikomods i Skanderborg. Jeg faldt bare over det ved et tilfælde og kender intet til det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
#6
Jeg har købt et par ure hos https://www.monsterwatches.nl og fået fin service.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#7
Tak for de gode svar.
Jeg vil prøve Urpenhagen og se hvad han siger.
Først skal jeg af med min Tissot inden jeg køber et "doner" ur.
Svar
#8
Urpenhagen har ikke delene, men vil kunne hjælp med at sætte de nye dele i uret......
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)