Og en mere på vej... :-)
#1
Seiko ure er jo i en lidt anden prisklasse end JLC, IWC og Vacheron, så der røg et mere i indkøbskurven :-). Det var lidt et impulskøb - primært fordi jeg ELSKER limited editions :-). Så denne er nok også nem at gætte hvis man følger med i Seiko's nyheder. Det er en limited edition, som lige er blevet lanceret.
Svar
#2
Jeg kiggede også på det ;-)İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#3
Har luret lidt på Samuraien! De er fede!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#4
Damn - du/i er gode :-). Helt rigtig gættet og denne lander før guldudgaven, da den kommer fra Tyskland, mens guldudgaven kommer fra USA. Jeg har aldrig haft en turtle før og lige om lidt har jeg to :-). Jeg var lidt i tvivl om denne her grey dawn udgave, men kunne alligevel ikke helt slå den ud af hovedet. Derudover fik jeg (endnu) en søn i december sidste år og tænkte det kunme kunne være et fedt ur at give videre til ham. Det bliver godt nok lavet i 2018 eksemplarer (og ikke 2017), meeeeen jeg tænker - close enough :-)

Lidt mere info om modellen: https://www.fratellowatches.com/seiko-pr...ey-series/

(30-10-2018, 05:45 PM)KimT Skrev: Jeg kiggede også på det ;-)İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
#5
Den er da helt super med den grå skive Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
Det var også den første jeg kiggede på - specielt pga. skiven, men til turtlen får man også en lækker grå gummirem med. Derudover faldt jeg mere og mere for sunburst-skiven, så jeg endte med at bestille den. De begynder iøvrigt allerede at være svære at få fat på. 
(30-10-2018, 07:47 PM)whoa Skrev: Har luret lidt på Samuraien! De er fede!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#7
Den har Seiko lavet ret godt Icon_Up
Svar
#8
Ja, det synes jeg faktisk også - den er lidt fersk i farverne, men omvendt er den også lidt anderledes, så nu prøver jeg det :-)
(30-10-2018, 07:54 PM)Miwes Skrev: Den er da helt super med den grå skive  Icon_Up

Ja, jeg er også spændt på at se den på armen. Den er lige blevet samlet op af DHL i Tyskland  Icon_smil
(30-10-2018, 09:00 PM)MichaelA Skrev: Den har Seiko lavet ret godt  Icon_Up
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#9
Tillykke. 

Jeg er stor Seiko fan. 

Specielt af Turtle serien.
Mvh Kim 
Svar
#10
Mange tak - for at være ærlig, har jeg aldrig rigtig været fan af formen på kassen, men nu faldt jeg så alligevel for de to her. Jeg prøvede hurtigt et Turtle hos en urmager og det sad supergodt og jeg har aldrig mærket en SÅ blød gummirem før :-)

(30-10-2018, 10:57 PM)Avantismo Skrev: Tillykke. 

Jeg er stor Seiko fan. 

Specielt af Turtle serien.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)