Endelig et Kickstarter ur, som er værd at overveje?
#1
Hvad siger i denne her: https://www.kickstarter.com/projects/for...atic-watch

Chronometer certificeret, flot design (subjektivt), carbon foldespænde med microjustering, skift af rem/lænke uden brug af værktøj, god finish (umiddelbart) og lækker skive :-)
Svar
#2
Sjovt, jeg sad også lige og kiggede på det ur Icon_smil Jeg kan ret godt lide designet og det er lidt sjovt med den fjeder-ophængte inderkasse. Hvis man vælger non-COSC versionen med ufinisheret værk og sunray skive er man helt nede i 2400 kr. Icon_e_surprised Det sendes dog fra Schweiz, så der kommer formentlig moms og told oven i prisen...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#3
Ja, det er yderst rimeligt og jeg kan virkelig også godt lide designet. Jeg ville dog gerne have den brune udgave, som kun fåes i Chronometer versionen og jeg ville også rigtig gerne have lænken og så ender man i 6-7.000, inkl. told+moms. Det er alligevel også en slags penge...

(22-10-2018, 12:26 PM)BadHamster Skrev: Sjovt, jeg sad også lige og kiggede på det ur Icon_smil Jeg kan ret godt lide designet og det er lidt sjovt med den fjeder-ophængte inderkasse. Hvis man vælger non-COSC versionen med ufinisheret værk og sunray skive er man helt nede i 2400 kr. Icon_e_surprised Det sendes dog fra Schweiz, så der kommer formentlig moms og told oven i prisen...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)