Køb af 16710 pepsi
#1
Hej

Jeg er på jagt efter en 16710 pepsi fra 2000 til 2007 og overvejer denne:

https://www.chrono24.dk/rolex/gmt-master...152249.htm

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af standen på uret (ser hornene fornuftig ud etc.)?

På forhånd tak.

Bedste hilsner

JensFinn
Svar
#2
Jeg ved ikke om det betyder noget for dig men det oprindelige certifikat/garanti kort mangler.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
62K er godt nok en heftig pris Icon_e_confused
Svar
#4
Det er helt tosset med priserne på de rolex modeller. Rolex spiller meget på at det skal være eftertragtet, og holder udbudet nede.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#5
Ja, det er fuldstændigt ude af proportioner - det nye GMT Pepsi står på Chrono24 til mellem 115K og 130-140K+ - listeprisen er 65.700  Icon_head. Jeg synes det minder om kejserens nye klæder :-). Daytona 116500 ligger på 120-130K+ med en listepris på 87K 

(09-10-2018, 07:08 AM)tg Skrev: Det er helt tosset med priserne på de rolex modeller. Rolex spiller meget på at det skal være eftertragtet, og holder udbudet nede.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#6
Hvorfor ikke gå efter en Explore 2, et full set i samme årgang, kan fås til den halve pris.
Uden tvivl en god investering, da prisen er på vej op på E2
[-]
  • MichaelA
Svar
#7
Tak for jeres bemærkninger.

Jeg endte med at købe uret til 61K, hvilket selvfølgelig er mange penge. Det har dog fået service i 2016, hvilket også har en værdi.

Men jeg er meget glad for købet. Uret er i perfekt stand og har en afvigelse på +1 pr. døgn, så det er mere end godkendt for mig.

At det lige skulle være et pepsi skyldes, at det også skulle passe sammen med de andre slags ure i min samling.

Bedste hilsner
JensFinn
[-]
  • p.sebastian
Svar
#8
Stort tillykke  Icon_flag

Post gerne billeder
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)