Hvilket sub model kan i bedst lide
#1
Jeg er lidt ny inden for passionen men er efterhånden nået til at brænde for en sub.. Umiddelbart er jeg brændt varm på en 114060 No date men synes i processen at en 16610 er begyndt at modne lidt i mit begær....No date er valgt udefra at jeg godt kan lide symmetrien og den "renere" skive,men jeg kan stadig være i tvivl om jeg vil savne datoen... 

Jeg vil gerne høre hvilke sub som i elsker mest og hvorfor og ikke nødvendigvis begrænset til overståede nævnte modeller...... Jeg tænker at anvende uret som et dagligdags ur og har tænkt at bruge 50kkr sådan plus minus lidt..
Svar
#2
Jeg har haft flere forskellige Subs men den jeg har været gladeste for og som også er mit hverdagsur er 116610. Jeg kan godt lide maxi kassen og at det er en fuldt opgraderet model.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
Jeg er klart til dato på en Sub, så mit valg er 16610. Jeg kan i store træk også godt lide 116610, men vil helst undgå keramik.
Svar
#4
Jeg har også været igennem de fleste Sub ( og Sea Dweller), men er landet på en no date. Klart min foretrukne model, som du selv skriver, clean i udtrykket. Og så var det jo også sådan den var tænkt i sin tid, uden dato.
Også jeg er til den nye kasse og totalt forelsket i keramik lünetten.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • KlausM
Svar
#5
Jeg kan bedst lide uden dato. 

5513 med domed plexi  Icon_hjerte

Da jeg ikke har råd til det, så har jeg valgt et 114060
Mvh Kim 
Svar
#6
(20-09-2018, 08:28 AM)Avantismo Skrev: Jeg kan bedst lide uden dato. 

5513 med domed plexi  Icon_hjerte

Da jeg ikke har råd til det, så har jeg valgt et 114060
Det er lidt sjovt, for da jeg for ikke så mange år siden syntes, at jeg burde prøve at have et Rolex, så var en 5513 det billigste, man kunne få i sportsmodellerne, og lidt set ned på. Det har virkelig ændret sig, og nu er de ikke til at komme i nærheden af

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#7
Jeg købte mit første ur for snart 4 år siden og syntes det var mange penge for et 5513. Har haft det på lige siden og idag ser det ikke ud til at være et dumt købt(hverken ud fra økonomi eller glæde). Nu skal det ikke sælges så økonomi delen kan være lige meget, men det er da meget sjovt at se prisudviklingen.
Svar
#8
Jeg er mest til pre ceramic bezel, mit første Rolex var 14060 som jeg stadigvæk har, og som også får en del armtid.
Jeg har aldrig været fan af cyclops, til submariner.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)