Replika ure
#21
Det mener jeg er irrelevant fordi disse købere ikke sidder og sammenligner
Som os tosser gerne vil/gør.

Der ligger helt sikkert noget low key auto værk, langt fra Rolex kvalitet,
Så det handler alene om hvad de får andre til at tænke om uret når det går forbi.

Og uden close up gennemgang med et ægte ved siden af,
Så er jeg ikke i tvivl om at man ville tag ejeren for at være reel Rolex ejer, hvis det gik forbi en.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#22
(26-08-2018, 06:30 PM)Claus Tukjær Skrev: Man hører ofte at AD'er siger at kopier er blevet så gode at de ikke kan se forskel og at de skal sendes til fabrikken. Selvfølgelig kan de se om et ur er en kopi, det er blot i deres interesse at gøre folk utrygge ved at handle online og holde salget i egne rækker. 

Kan en Rolex AD ikke se om et ur er kopi, burde de ikke være AD imo.

F.eks. kan Peter Halse spotte en fake allerede inden kunden kommer inden for døren  Icon_rul 

Selvfølgelig kan der være personale hos en AD der ikke er kompetent til at se det, men en urmager kan uden tvivl.

Icon_+1

Det som jeg undrer mig mest er at tilsyneladende helt normale mennesker tror på disse ammestuehistorier om "kopier som ikke en gang urmageren kan gennemskue".
Og for at skuffe alle venner af sammensværgelsesteorier her: "Best Replicas" der er linket til tråden her på 1. side er rip off side.
Du modtager ikke et "super replica" af Rolex (hvis du er naiv nok til at sende $ 1.200 til "sælgeren"). De flotte "klonede Swiss  made" urværker eksisterer kun i annoncens billeder. Dog indrømmet at der findes rigtige "klone værker" som er dekorerede kinesiske ETA værker og som snyder kun en ikke ur kyndige - men det er jo en anden historie som man siger  Icon_blink

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)