Replika ure
#1
https://bestreplica.sr/product/rolex-sub...mic-bezel/

Hvis deres ure er så gode som de påstår, hvordan undgår man så at blive snydt i en handel, en urmager kan jo tilsyneladende ikke engang se forskel.... Icon_e_confused
Svar
#2
En tommelfingerregel er vel at det ikke er muligt at købe den ægte vare til halvdelen eller endnu mindre af prisen på en vare .
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#3
Køb sælger før du køber varen,
Og som P.N er inde på prisen afspejler hvad du får Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
For det første, så tror jeg det er billeder af den ægte vare og det du får ser med garanti anderledes ud. Dernæst, så vil en Rolex AD sagtens kunne se, at det er en replika - specielt hvis man tager bagkassen af. Derudover, så har selv de bedste replika'er fejl.

Her er en god video, som sammenligner et ægte Sub med et god replika. Ved første øjekast ser replika'en jo rigtig fin ud, men der er som sagt små forskelle i forhold til den ægte. Som jeg har sagt tidligere herinde, så er de fleste fejl/afvigelser dog utrolig svære at se når uret sidder på håndleddet og/eller hvis man ikke kender ALLE detaljer for den model.

https://youtu.be/RGcHGx0aEvQ

Prøv iøvrigt at se anmeldelserne af sitet :-D. Dem der ikke er negative har de sikkert selv lavet :-)

https://www.trustpilot.com/review/bestreplica.sr
Svar
#5
Hvem hulen giver $1.000 for et fake Rolex?
Svar
#6
Det er der masser der vil i 13 var jeg på rundrejse i Tyrkiet,
på et af vores hoteller lå der en butik inde i hotellet 
som alene handlede "Rolex" ure i det leje. Icon_e_confused

Jeg har set ure uægte Rolex som var helt dækket med ægte diamanter,
Så det der måske er utænkeligt for os, er helt normalt for andre.

https://bestreplica.sr
De bruge dog ikke ægte diamanter men den viser meget godt,
Hvor prof det er sat op = god penge der er det marked.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Hvis man kun ser på kvalitet, og kun kvalitet så kan 1.000 dollars være ok hvis værket går meget præcis i længden og går 60 eller 72 timer. Et ETA topgrade chronometer værk med lang gangreserve. Jeg frygter dog mere at dem, der køber disse super kopier er ude på at sælge dem som ægte med certifikater og æske. En , som køber et 200 dollars fake Rolex ved at man nok ikke kan slippe afsted med at bilde en køber ind at det er ægte.

Uanset hvad er det noget skit at de gode kopier er udvendigt fra meget meget gode. Og hvis certifikater ser meget ægte ud og æske, ja så kan man blive snydt. Jeg ville passe meget på ved privat handler. Jeg ville ønske mig et dokument på ægtheden.
Svar
#8
Som nævnt mange gange før, så mangler vi stadig bekræftede eksempler på at en dygtig urmager eller dygtig privat samler er blevet snydt.

/Bjørn
Svar
#9
Jeg snakkede for et par år siden med dem inde i klitgaard i Aalborg hvor de fortalte at de havde fået et guld Submariner ind til service, som blev sendt ind til Rolex.. Det kom tilbage uden logoer, altså alt branding var fjernet, og beskeden om at det var et guldur, bare ikke produceret af Rolex.. Ham der ejedede uret var lidt en rocker type som fortalte dem at han havde fået det af en som noget betaling.. Som vist skulle have et besøg! Men jeg fik bestemt indtrykket af den samtale at det ikke havde været nemt at verificere om det var uægte..

Der var da også en historie angående et Panerai herinde hvor de selv var i tvivl om det var ægte..

Måske et dumt spørgsmål.. Men folk snakker altid om at når der er boks og papir med er man langt bedre sikret.. Hvorfor skulle en box og papir ikke også kunne forfalskes?

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#10
Et emne hvor der florerer et utal af historier uden det tilsyneladende er muligt at komme helt tæt på kilden. Det vil altid være muligt at tjene penge på folk der tror man kan købe den bedste kvalitet til halv pris. En af brugerne på denne side har et ordsprog der fint dækker problematikken. Mon ikke jeg husker rigtigt hvis det er Lars fra Sønderjylland.

Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

P.N.
[-]
  • whoa
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)