Casio G-Shock GMW-B5000TFG-9 Full Metal
#31
(18-08-2018, 05:14 PM)Henrik A Skrev: Denne her i all black med resin lænke samt en hvid er også på vej. Nu må jeg da hvis hellere stoppe!
İmage
İmage

Hahaha.... Det er SÅ fedt at følge med i jeres ur nørderi Icon_smil Hvad måtte du slippe for din?
Svar
#32
Ja der bliver nørdet igennem, heldigvis med tilladelse fra trådstarter:-)

Disse 2 er købt på Amazon.com til deres normale priser
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#33
Jeg har prøvet disse lænker som du har på den sorte udgave og den er meget lækker at gå med Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Henrik A
Svar
#34
Husker stadig mine unge teenage dage, hvor jeg drømte om Protrek og G-shock ure og tjekkede alle specifikationerne ud på dem Icon_drunken Efter at se at i er gået “G-shock-amok” så er jeg blevet smittet lidt igen og kigget lidt på en model jeg kunne tænke mig... Jeg er ret vild med denne:
İmage

Jeg så en der mindede meget om denne i den lokale guldsmed her på vores ferie destination og den så jo helt lille ud med sine 44mm i forhold til de andre modeller Icon_lol

Og selvfølgelig også et stort tillykke med jeres fine G-shock’s
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Henrik A
Svar
#35
Det er da super og lad os da bare gå helt G-SHOCK amok og jeg er vild med rigtig mange af disse modeller, men lige for tiden jeg helt i gold mode, så lige lidt leg i Photoshop

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#36
Jeg har lige set på en Box til ure, fra Rainer, med plads til 18. Går og overvejer om man skulle fylde sådan en udelukkende med G-Shock. Så lidt skade har man vel taget

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#37
Hej Michael.

Jeg fandt en "a good deal", på G-Shock uret som dit i guld. Jeg kunne ikke lade være med at købe det. Tror det bliver et samleobjekt mere end et ur jeg kommer til at gå med. Men vil bruge det ved specielle lejligheder, og ellers bare nyde at have det. Glæder mig til at få det. PS fandt det i tyskland, og jeg har ikke købt det i håb om at det bliver mere værd, men mere fordi jeg kan lide uret selvfølelig og måske det at eje noget der er færre at IRL.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#38
(19-08-2018, 09:44 PM)Henrik A Skrev: Hej Michael.

Jeg fandt en "a good deal", på G-Shock uret som dit i guld. Jeg kunne ikke lade være med at købe det. Tror det bliver et samleobjekt mere end et ur jeg kommer til at gå med. Men vil bruge det ved specielle lejligheder, og ellers bare nyde at have det. Glæder mig til at få det. PS fandt det i tyskland, og jeg har ikke købt det i håb om at det bliver mere værd, men mere fordi jeg kan lide uret selvfølelig og måske det at eje noget der er færre at IRL.

Du går til den Henrik, det må jeg sige  Icon_Up 

Var det nogenlunde udsalgsprisen eller skulle meget over...hvis jeg må være så fri og spørge ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#39
Haha fantastisk Henrik

Jeg er også spændt på prisen. Hvad må man give for versionen i full metal? Er det ca. 5000 kr.?

Er Bluetooth funktionen noget værd? Hvad kan det bruges til?

Puuuh altså... ure er en hobby der altid griber om sig
[-]
  • Henrik A
Svar
#40
Kender ikke den danske udsalgspris, men jeg fik den til lige under 7000. Så væsentligt mere end jeg gav for den i stål. Men med de priser, var det det bedste jeg kunne gøre. Jeg kunne måske finde den lidt billigere i USA, men så kommer told og moms og ender med at gøre det dyrere. Så alt i alt er jeg tilfreds.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Mskytte.. tror du kan finde stålmodellen til omkring 5500, hvis du er hurtig og heldig

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)