Ny TW
#11
Enig, super afsnit.
Sååå cool en mand, dejligt at høre en historie fremfor en omgang “show OFF” af div dyre ure med diamanter og bling bling.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen
Svar
#12
Det er SÅDAN toolure skal bruges. Hold nu op en historie de ure har.
Svar
#13
Fed video.

Sej fyr. Fuld respekt. 
Mere vand på min Tudor respekt mølle  Icon_hjerte
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#14
KONGE afsnit!! Shit, en Knag!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#15
Også klart bedste TW efter min mening! 

Virkelig en sej "gammel gut" der har været igennem lidt af hvert!  Icon_Up

OG ROLEX - så stik ham for helvede den GULD SUB!

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#16


Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#17




Så kan man vist rolig begrave historierne omkring PP ventelister og holdning til nye kunder 2 nye eftertragtet ure fra dem inden for 24 timer uden at eje noget fra dem først og en WT som røg retur,
som jeg altid har holdt på har du kassen så er du velkommen og kan få. Icon_blink

Også omkring fremtiden for ur butikker af luksus mærker er vi på linje,
Store special butikker ejet af producenten eller af store private spillere er fremtiden det er bilbranchen op ad dage Icon_blink .

EDIT: Jeg er klar over at ham her ikke har købt hans Pateks i en PP butik og derfor ikke officielt har fået særlig behandling eller væltet noget hegn hos dem,
         Men hans historie beviser (for mig i hvert fald) hvad jeg altid har været overbevist om nemlig at,
         disse ure/mærker som officielt skulle være så umulige at skaffe uanset hvad betalingskortet er lavet af ikke er sandt,
         virkeligheden er som vist her at han uden nogen som helst historik til/med Patek kan skaffe de ure han vil have/er interesseret i fordi han kan betale hvad de koster.

         Han har ikke købt dem fysisk i en forretning nej, men urene er modtaget sprit nye /ubrugte komplette også med garanti bevis Icon_blink  
         Så han er stillet 100% som var det tilfældet det ene er endda også blevet lavet en gang på garantien efter en tur i vandet i Dubai,
         En "defekt" som kunne være hans egen skyld men stadigvæk laver PP det UB hvorfor gør de så det?
         Mon ikke han "allerede" nu har den særlige forbindelse de reklamere så meget for de ønsker at have med deres kunder den som skal give dem lov til at købe deres ure,
         Og hvorfor har han så allerede den? fordi han har kassen til at være kunde til flere af deres ure i fremtiden det gør en evt. forkert UB rep. til en god investering,
         Er den kapitaliske verden ikke bare dejlig simpel.  Icon_e_biggrin1  

Derfor vil jeg tillade mig at sige hvad sagde jeg, 
Alt dødt har en pris og har du pengene så åbnes dørene Icon_blink .
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#18



En ægte tool guy. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Stenstrup
Svar
#19



vist safe to say han har noget med farven rød. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#20
Ha ha, jeg elsker hans "ting" med røde remme. Men hold nu kæft han lyder fjollet når han siger "collection" og så fokuserer han lidt for meget på værdi/investering til min smag. Men hey, der er jo ikke nogen rigtig eller forkert tilgang til ure.
[-]
  • Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)