ST2
#1
Jeg har længe været klar over at Omega ville lancere en Speedy Tuesday 2 i år, da deres CEO talte om det i et interview nogle måneder tilbage. Og baseret på deres Instagram post (nedenstående billede) her til morgen, kunne det godt se ud som om det bliver i dag.... og mon ikke det bliver lidt over 10 ;-)

Personlig er jeg spændt, da jeg er vildt glad for mit eget (af de første) og glæder mig til at se hvad de har fundet på.

İmage
Svar
#2
Næææ, endnu en Speedy LE Icon_e_confused
Så fik de da også ødelagt det Speedy Tuesday ur koncept!
Venter på 3`ern... og 4`ern...og....
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • MichaelA
Svar
#3
Det har - som jeg har forstået det - hele tiden været planen at lave en serie. Personligt er jeg fuldstændig kold, om så de laver 500 forskellige. Jeg er glad for mit og det er jo en forretning, hvilket betyder at de gør det der betaler deres regninger, løninger m.v. ligesom alle andre firmaer.
Svar
#4
Bevares, de skal jo hive pengene ud af nogen.
Tror dog ikke at det hjælper dem på den lange bane. Speedmaster og IMO Omega, devaluere sig selv.
Det er tydeligt at se, når halvdelen af de 2.012 ST`er er til salg, til priser over listeprisen, men som de alligevel aldrig får for klokken.
Og du kan jo nemt få et spritnyt Speedmaster til laaang under listepris.
Jeg synes det er lidt ærgerligt.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#5
Ja, måske. Men det har alle dage været sådan med Speedmaster (og Omega) generelt - altså rigelig produceret og lavere priser på grey market, så det er ikke rigtig noget nyt. For mig betyder det ingenting, da det "bare" er et ur/brugsgenstand som så meget andet og jeg tillægger det ikke rigtig noget udover det. Når det så er sagt, har jeg selvfølgelig respekt for at andre har det anderledes.
Svar
#6
Jeg kan nu godt lide den, mere end den første ST.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#7
(10-07-2018, 12:25 PM)tg Skrev: Jeg kan nu godt lide den, mere end den første ST.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk

Hvilket viser smag og behag er forskellig :-). ST2 siger mig ingenting, mens den første gjorde :-). Bl.a. clasher lumen/patinaen på timemarkeringerne med de helt hvide visere. Men fed æske - jeg synes virkelig de gør noget ud af deres LE - bare ærgerligt at de rigtig fede, som Snoopy Sliver bliver alt for dyre på brugtmarkedet. 

Iøvrigt er deres hjemmeside nede, hvilket siger lidt om interessen :-)

Ok - jeg tager det i mig igen :-) Den er egentlig meget cool (billederne på deres hjemmeside er bedre end på Instagram). Fed detalje med lumen på kl. 9 sub-dial'en :-)
[-]
  • guru1313
Svar
#8
Jeg håber at det første tuesday falder i pris.

Jeg er nemlig helt vild med det ;)
Mvh Kim 
Svar
#9
Synes den er fed.

Skal vi satse på 50% af køberne er nogle der vil profitere på det?


Svar
#10
Det er formentlig korrekt. Så kan man håbe der sker det samme som med ST1, altså at den store stigning efter lanceringen, hurtigt faldt igen. Bevares, de sælges lidt over listepris, men ikke alverden.

Det er faktisk lidt en befrielse efter så mange år med køb/salg af ure endelig at være nået dertil, hvor mine tanker ikke hele tiden handler om hvad mine ure er værd og hvad de kan byttes til. Jeg fik mit ST1 og det bruges med stor glæde flittigt :-)
[-]
  • Avantismo
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)