Tak til urmager Halse
#1
Jeg har haft problemer med min Vacheron Constantin ref. 6378. Det havde ikke lyst til at gå ret længe ad gangen. Jeg har stor tillid til urmagerne Halse i Horsens, så jeg diskuterede problemet med Poul. Man kan naturligvis ikke købe reservedele til VC , men Poul kunne fortælle mig, hvad han skulle bruge. Så var det bare at gå i gang med internettets søgemaskiner. Det tog lang tid, og det er selvfølgelig ikke noget en urmager kan bruge flere dage på. Det kan en nørd som jeg godt, og det lykkedes da også til sidst at finde den nødvendige bro og aksel i Florida. Så var det bare at købe stumperne og betale de danske afgifter.

Jeg afleverede glædestrålende mine reservedele til Poul Halse. Helt enkelt var det nok ikke at få gang i det gamle ur. Poul måtte kæmpe noget med det lille guldur. Jeg er meget glad for at det lykkedes at få uret til at gå, som det skal.

Tak til Poul for flot og ihærdigt arbejde. Det er dejligt, at man ikke nødvendigvis behøver at sende sine ure til service i Schweiz.

JKİmage


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#2
Fantastisk og dejligt med de muligheder internettet og dygtige urmagere giver :-)
Svar
#3
Skøn historie og dejligt ur, som nu forhåbentlig svinger perfekt efter mesteren har været i gang Icon_not
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)