Andre hobbyer ved siden af urene
#1
Hej med jer

Det kunne være spændende at høre fra jer omkring jeres hobbyer der går ud over urene.

Faktisk er urene kun en lille del af mine mange hobbyer som tæller alt fra foto til musik og diverse håndværk.

Noget jeg faktisk ikke kan undvære er mit hygge-klimperi og selv om jeg ikke er særlig god til det, så kan jeg bare ikke undvære den del i min hverdag.

Min søster har drevet det til noget og lever af at spille i Århus symfoniorkester, hvor mit blot er i lejrbål højde, men det er sådan det skal være.

I sædvanlig stil kommer der lige en lille video fra mig.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb, Stenstrup
Svar
#2
Ure om vinteren og gamle motorcykler om sommeren er dét for mig. Lidt blandede billeder :-)

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#3
Super fede cykler du har kørende Icon_Up

Det er jo på mange planer man kan nyde den hobby Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
De er superfede, Kim. Icon_cool Hvad er det for nogle modeller?


Svar
#5
Det er 2 x BMW R100 fra henholdsvis '79 og '81

Herunder billeder fra før ombygningerne. Den røde er brun nu og den grønne er blå/grå

İmage

İmage
Svar
#6
Jeg er faktisk glad for elektriske tog og racerbaner.
Svar
#7
Ure, FC Liverpool, MC og Poker summer mine lidt dybere interesser/hobbyer op. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#8
Formel 1 og god mad / vin
Mvh Kim 
[-]
  • pbr, Smilla
Svar
#9
Jeg er medlem af en loge under Den Danske Frimurerorden.

/Bjørn
Svar
#10
Kæft en flot samling Bimmere! Den grønne ligner den model min far kørte på i Rigspolitiet. Feeed lyd Icon_party

Cykling (endnu en dyr hobby, haha!) og brætspil. Er begyndt at male figurerne, men det er tidskrævende og svært at få rigtig flot endnu.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)