Andre hobbyer ved siden af urene
#31
Uha jeg har lidt svært ved at styre det med hobbyer, synes meget er spændende og tænker jeg lige kan presse det ind, sammen med arbejde og familie livet(så er det godt at jeg har nogle der hjemme som kan holde lidt i mig).

IT og gaming var en meget stor hoppy for mig, men efter jeg har arbejdet med IT i mange år, har jeg faktisk mistet denne hoppy. Eller min hoppy er blevet min levevej :-) Jeg spiller dog ikke længere.
İmage

Biler er nok hobby nr. 1 også ud fra % del budget jeg bruger på det. Har nok været 30 biler igennem på 15 år. Lige Pt. har jeg lidt gamle englændere og en enkelt tysker. Tidligere noget Rally, Trackday og før det 20 år med RC race.
İmage
İmage
İmage

Cykling er en nyere hobby for mig, er lige kommet hjem fra mit 4. La Marmotte på 3 år. Det giver mig rigtig meget personligt at træne så meget og man lære sig selv at kende sidst på dagen :-) nå ja, så kan man også få noget dejligt lækkert udstyr.
İmage
İmage
Tænker noget 24 timers cykelløb er det næste, så må jeg vente med at lære at svømme(Iron-man må lige vente lige)

Sidste nye hobby er båd/sejlas. Familien kan samles og tage på ferie sammen(den var nem at få stemt igennem her hjemme). En gammel Catalac, så er vi igang og må se hvor det bringer os. Vi er ikke sejlet ind i noget endnu og den flyder stadig, så helt galt er det vel ikke gået.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#32
(25-07-2018, 01:30 PM)Dr_Cyrus Skrev: Tænker noget 24 timers cykelløb er det næste, så må jeg vente med at lære at svømme(Iron-man må lige vente lige
Hvis de ellers får det op at stå igen, så er Melfar24 i starten af juni et SUPER fedt løb. Ingen mørke veje, men oplyst inde i Strib/Middelfart og så en god bakket rute om dagen.
Deres depot er uden sammenligning et slaraffenland og så er der nogen af de gutter, som kører sygt hurtigt.
Svar
#33
(26-07-2018, 06:18 PM)MichaelA Skrev:
(25-07-2018, 01:30 PM)Dr_Cyrus Skrev: Tænker noget 24 timers cykelløb er det næste, så må jeg vente med at lære at svømme(Iron-man må lige vente lige
Hvis de ellers får det op at stå igen, så er Melfar24 i starten af juni et SUPER fedt løb. Ingen mørke veje, men oplyst inde i Strib/Middelfart og så en god bakket rute om dagen.
Deres depot er uden sammenligning et slaraffenland og så er der nogen af de gutter, som kører sygt hurtigt.

Jep, jeg holder også øje med deres side, frygter dog det er slut. Det kunne ikke være meget nemmere når jeg selv er fra Fyn.
Svar
#34
Så er der jo også det nye løb ved Assens/Helnæs, men ruten kræver medbragt lys


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#35
(25-07-2018, 01:30 PM)Dr_Cyrus Skrev: Pt. har jeg lidt gamle englændere og en enkelt tysker. Tidligere noget Rally, Trackday og før det 20 år med RC race.
İmage

Den der Elan ser virkelig smuk og velholdt ud.Icon_party Kan du fortælle lidt mere om den?
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#36
Tak, den er også ret fin. Købte den i Sverige Marts 2017, oppe ved en Morgan forhandler. Den har kørt ca. 800km siden total renovering :-) Det er en 1968 Elan+2 med den klassiske twincam motor og et sæt dobbelt Webere.

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, Larsb, MichaelA
Svar
#37
Det er et pragteksempllar Icon_not Icon_not Icon_not
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#38
(24-07-2018, 08:13 PM)cfnissen Skrev: Læsning - her er lidt af de seneste bøger..

İmage

Hund - Cooper kræver en del opmærksomhed

İmage

Og så en sjov bil - Mercedes Pagode fra 1967

İmage

Og så elsker jeg mentoring af både studerende og militærfolk, der søger nye karrierer samt undervisning i forretningsmodeller og disruption gennem en større kursusudbyder.

Så er den dag vist også brugt...




Sent from my iPad using Tapatalk
Hans Rosling var en fantastisk formidler. Som matematiklærer beundrer jeg hans evne til at præsentere statistik som et spændende og vigtigt almendannende emne. I forbindelse med introduktion af statistik til mine elever har jeg et par gange brugt en dokumentar lavet af Hr. Rosling. Ovenstående bog har jeg dog ikke læst, men den er nu på listen!
Jeg er selv igang med at lære mere om machine learning og generelt brug af data science, så det er mest faglitterære værker der er på menuen i øjeblikket.
Mine øvrige interesser har tidligere dækket et bredt spektrum; lige fra skak og triathlon til klatring og basejumping.

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)