"Giftig" rulle fra Toxic Natos !
#1
Jeg fik i går en pakke med posten - har ellers aldrig rigtigt syntes at urruller var noget for mig, idet jeg altid helst har villet rejse med mine ure i hårde etuier osv. 

Men nu da jeg har fået mit CWC SBS, er der jo gået "Panerai-dreng" i mig og jeg har pludselig en masse NATO remme, som jeg gerne ville kunne tage med mig, når jeg rejser, så jeg kan skifte og måske også have et eksta ur eller 2 med.

Da jeg så faldt over denne ur-rulle en dag, hvor jeg rumsterede rundt på Toxic NATOs hjemmeside (deres remme kan iøvrigt anbefales), så tænkte jeg at tiden måske var inde til at afprøve konceptet - det har jeg ikke fortrudt !!

De fås i 3 udgaver med hhv. 3/5/7 lommer + en lille lomme til et springbar-tool, der iøvrigt følger gratis med. Jeg har købt udgaven med 5 lommer og som kostede $50, hvilket jeg egentlig synes er ganske rimeligt, når man ser kvaliteten af både materiale og håndværk !

Og hvis man undrer sig, så er det altså ikke fordi lommerne ikke er dybe nok - de er 6 tommer dybe !! Jeg har bare trukket remme og ure lidt op, så man kan se indhold og størrelsesforhold  Icon_blink

Men nok ord-gejl - her følger et link og et par billeder, hvis nogen skulle være interesseret !  Icon_smil

https://www.toxicnatos.com/products/toxic-watch-roll


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • HG, Larsb, MichaelA, Møller
Svar
#2
Er da selvfølgelig også nødt til at have et skud med uret, der er “skyld” i det hele  Icon_smil


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • HG, Møller
Svar
#3
Dejlig at se du hygger med det nye ur Icon_Up

God sommer Icon_cool
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
(30-06-2018, 02:24 PM)Miwes Skrev: Dejlig at se du hygger med det nye ur  Icon_Up

God sommer  Icon_cool


Tak og i lige måde - jeg hygger mig vildt meget med det !!  Icon_Up

Beviser blot endnu en gang, at et ur ikke behøver at koste en formue for at fascinere eller give glæde !
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
Det er smart med den lille ekstra lomme til remskifteværktøj.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#6
Efter at have læst dit indlæg og set billederne af “rullen” har jeg bestilt en, med 5 lommer.
Det er jo rart med lidt ekstra plads.
Jeg har lige været på ferie med 3 ure og havde 2 på og et i skjortelommen til og fra feriestedet, ej en god løsning.
Så jeg venter spændt på posten Icon_smil
Mvh.

Jørgen
[-]
  • pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)