To (små historier) i én.
#1
I forbindelse med at min søn afslutter handelsskolen om et par uger skal han selvfølgelig have en gave, men vi har været lidt i tvivl om hvad det skulle være. Et ur har selvfølgelig hele tiden været oplagt hvorfor jeg indkøbte et Omega Seamaster nogen tid tilbage. Om det skulle ende med at være gaven, har dog indtil for nylig været usikkert.

Under alle omstændigheder skulle uret serviceres, hvis nu det skulle ende som gave og det blev det hos urmageren Frederik (tilknyttet Vintageure.dk) og han var så flink at sende et par billeder fra "bænken" og dem tænkte jeg lige skulle deles. Uret er et Omega Seamaster GMT, som det ses på billedet af skiven herunder.

İmage

İmage

Årsagen til at det nu er afgjort at det ur skal være gaven, er at han i Juli starter på en uddannelse som har brugt en rum tid på at blive optaget på (læs: mange seriøst krævende optagelsesprøver) og nu er det lykkedes. Så færdiggørelse af handelsskolen og optagelse på den videre uddannelse sammenlagt med det store arbejde han har lagt i begge dele, betyder at uret nu er serviceret, pudset, monteret med natorem (lænke følger med) og pakket ind til d.25 hvor han får huen på.

Jeg er en ekstremt stolt far Icon_party
Svar
#2
Så dejligt!

Når der ydes, må der nydes. Gav også min datter et ur efter 2 års Navy SEALS-agtig indsats med studentereksamen. Det kigger vi begge tit på og mindes...

Tillykke med ham!

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#3
Fedt Kim!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
fed gave og noget han forhåbentlig vil have med sig resten af livet. Jeg har købt et ur til hver af mine børn da de blev født som de får når de bliver 18 eller 21 alt efter hvor ansvarlige de er:-)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)