Hjælp fra Kastrup til Fyn ?
#1
Kære Alle
Jeg har fået Weber feber, og er kommet til at købe en gammel Weber gasgrill model  Icon_flov Den så simpelthen så pæn og velholdt ud, at den måtte have et nyt hjem hos mig  Icon_blink Udfordringen er, at den er i Kastrup - og jeg er på Fyn...  Icon_e_confused  Er der nogen, der har plads til en to-brænders Weber Genesis Silver model 8130, og som skal over Fyn i løbet af sommeren? Så giver jeg en god flaske Champagne, vin eller benzinpenge som tak  Icon_Up Skriv gerne PB så vi kan aftale nærmere. TAK  Icon_flag
P.S.: Kan man transportere noget af vejen, er det også super fint :0)
De venligste hilsner, John
Svar
#2
TAK til Kristian for at tilbyde sin hjælp med ovenstående Icon_Up Icon_flag Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Sådan... Skønt når vi kan hjælpe hinanden.
Svar
#4
(11-06-2018, 08:44 PM)Joepete Skrev: TAK til Kristian for at tilbyde sin hjælp med ovenstående  Icon_Up  Icon_flag  Icon_Up

Det var da det mindste :)
Håber du bliver glad for den!

Kristian
[-]
  • Larsb
Svar
#5
Jeg har i weekenden været i fuld gang med at restaurere den gamle sag Icon_blink Grundig rengøring, nyt cross over rør, ny gasslange og ny gnist tænder. Den fungerer super godt - varmer hurtigt op, og griller flot ensartet Icon_cool Gamle sager fortjener sommetider nyt liv Icon_Up
De venligste hilsner, John
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)