En varm torsdag i København - Black Bay 58 og GMT på armen
#1
Tidligere i dag holdt Bucherer en lille præsentation af nyhederne fra Tudor.

Jeg var mest spændt på at se hhv. Black Bay 58 og Black Bay GMT modellerne.

58’eren var lige så lækker som jeg frygtede. 39mm og lige under 12mm tyk versus 41mm/knap 15mm for den normale udgave. De små forskelle giver et helt andet og mere vintage-agtigt ur.

İmage

Og det sad bare godt på armen. Jeg er klart til stofremmen, der minder meget om der, der sidder på mit Black Bay Bronze.

Prøvede den også med stållænke, men det virker ikke for mig.

İmage

Bagefter prøvede jeg GMT modellen, som også er flot, men ikke nær så ‘sexet’ i mine øjne. Den bliver for stor når man først har prøvet 58’eren.

İmage

Begge urene kan købes på enten stof, læder eller stål. Her er GMT på læderrem.

İmage

Tror jeg kom til at bestille 58’eren....Damn.

Jeg så desværre ikke de andre nyheder. Sorry. Men der var mad og drikke fra en af de gode restauranter i nærheden.

İmage

Claire fra Bucherer kunne desuden fortælle, at de var igang med at ombygge værkstedet, så de i fremtiden kunne tilbyde polering, samt at de ville være fuldgyldigt Rolex værksted fra om et par uger.

Da hun kender min passion for JLC kunne hun også med glæde fortælle, at de havde solgt deres første Atmos.

Claus




Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • keldw, Larsb
Svar
#2
58’eren er helt klart på min radar! Var vild med de tidligere Black Bay, men størrelsen på den her er LIGE noget mig der primært gør sig i vintage Rolex/Tudor.


https://www.instagram.com/rlx_dk

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
Hey Claus

Hm... Jeg var også derinde men eftersom vi ikke kender hinanden fik vi desværre ikke hilst på?
 - Stor fejl som vi må rette op på en dag....

Mht. urene - så er jeg nok ikke overraskende mest til Pepsi GMT'en - virkelig en lækker klokke - og helst på lænken!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Hej Claus, tak for debrief og billeder. Ligner endnu et godt arrangement. Må se at komme ind i varmen, så jeg kan se lidt på ure og ikke mindst hilse på gode folk!

@Jon, når du skriver "mest til Pepsi GMT", så er det Black Bay GMT, du mener, ikke? Det appellerer også meget til mig. Hvordan sammenligner den med Rolex GMT?

mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
(08-06-2018, 10:16 AM)Jens Skrev: @Jon, når du skriver "mest til Pepsi GMT", så er det Black Bay GMT, du mener, ikke? Det appellerer også meget til mig. Hvordan sammenligner den med Rolex GMT?

mvh Jens

Jepsen - præcis det ur!  Icon_Up 

- Bruger ikke billeder herinde på debatten længere - jeg har min insta og thats it på "billede" kontoen...

Nok svært at sammenligne de to klokker(Rolex vs Tudor GMT) når alt kommer til alt - både mht. historie - følelser - teknik - pris - osv.

Så det bliver et sammenkog af ovenstående der afgører om man skal have den på armen eller ej!  Icon_blink 

Men personligt - Så kunne jeg godt finde på at nappe en!! 

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen
Svar
#6
(08-06-2018, 08:33 AM)gmt-geek Skrev: Hey Claus

Hm... Jeg var også derinde men eftersom vi ikke kender hinanden fik vi desværre ikke hilst på?
 - Stor fejl som vi må rette op på en dag....

Mht. urene - så er jeg nok ikke overraskende mest til Pepsi GMT'en - virkelig en lækker klokke - og helst på lænken!  Icon_Up

Vh. Jon


Damn. Det var da ærgerligt - og så mange mennesker var der jo heller ikke. Men der kommer en anden lejlighed.

Godt der var noget til os begge. GMTen var også flot, men er helt forelsket i den bette 58’er.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#7
Den er fed den 58'er, jeg har også synes den større black bay er for høj, så jeg glæder mig virkelig til at prøve 58'eren, men venter nok og ser om ikke der kommer nogle flere farver de næste par år.
Svar
#8
Ser lækkert ud, både med ure og mad. 
Var der nogen DK priser på 58 og GMT?

Mvh
Alan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#9
Bemærker lige, at alle  urene står præcis ens på sekundet.
Icon_e_surprised
Svar
#10
(08-06-2018, 09:32 PM)Jens Skrev: Bemærker lige, at alle  urene står præcis ens på sekundet.
Icon_e_surprised

Ikke tilfældigt - da det er eksakte dummies = eksakt ydre og dummie "værk" med den rigtige vægt...  

- de er ikke landet i butikken endnu som jeg har forstået det! 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)