Der kom en pakke.
#1
Jeg har det sidste år kigget efter en erstatning for mit Glashutte fra tresserne, men det har været svært at finde et godt. De er alle ret effektivt restaureret, og det er sådan set ok, men visernesksl helst være rimeligt rigtige. Desværre er der ofte sat nogle tykke, firkantede videre på, men forleden dukkede der et op med ordentlige vusere., Og idag ankom pakken. Inde I papkassen lå der en rulle tape med bobleplast inden I.
 İmage

Inden i den et brilleetui.

İmage

Så nåede jeg endelig til uret.
İmage

Og så kom det på armen.
İmage

Det er uden dato, emn har så til gengæld også 3-tallet med på skiven, hvilket jeg faktisk hellere ville have. Værket er et manuelt cal 70.1, hvor .1 står for, at det er basisversionen. Der findes også .2 og .3, hvor .3 er chronometerversionen. Jeg har kun set disse med .1 versionen, også med dato (cal 60.1)

Jeg kan godt forstå, hvorfor GO valgte netop denne skive til deres GO Sixties, og det er da også et lækkert ur, bare ret mange gange dyrere end et renoevret ur fra 60'erne. Jeg glæder mig dog stadig til at se den nye grønne skive, emn den har Klarlund desværre ikke fået endnu.



Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#2
nej hvor er den fed, jeg er vild med den skive og enig i at den er flottere uden dato.
[-]
  • Larsb
Svar
#3
Så flot, Lars.

Og sjovt at se inspirationen til Sixties modellen. Havde ikke tænkt over, at der måtte være en kilde.

Endnu et ur på grail-listen.

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#4
Smukt ur  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)