Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]
 
Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
#41
Armygrøn.... altid armygrøn.
Svar
#42
Og her så også lige en flok fotos med uret på den rem, der lige i disse minutter er min favorit - men det er fedt at kunne skifte frem og tilbage  Icon_party

Jeg er meget tilfreds med uret, det er veludført og med en flot finish. Eneste lille anke er, at sekundviseren ikke lander lige på markeringerne hver gang ........ det er særligt mellem kl. 10 over og kl. 20 i, hvorfor jeg formoder, at det er markeringen på skiven, der ikke er helt nøjagtigt udført. Skal lige se, om jeg kan leve med det eller om det skal retur til CWC for at få det fixet (lige nu hælder jeg til at jeg kan leve med det).

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#43
(12-06-2018, 07:12 PM)KimT Skrev: Armygrøn.... altid armygrøn.


Den armygrønne med sorte fittings passer også super godt til uret. Jeg har en mørkebrun med sorte fittings på vej fra Clockwork Synergy, som jeg er ret spændt på !!  Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#44
Army grøn med Black fittings  Icon_not Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#45
Sort / Grå / Armygrøn spiller 110 %
Mvh Kim 
Svar
#46
(12-06-2018, 08:44 PM)Avantismo Skrev: Sort / Grå / Armygrøn spiller 110 %


Generelt er det nok de ensfarvede lidt afdæmpede remme med sorte fittings, der passer bedst - dog vil jeg indrømme, at jeg er lidt vild med RAF remmen, som på de sidste billeder ......... men det er jo nok fordi jeg selv udspringer fra Flyvevåbnet  Icon_blink

Jeg har overvejet at se om jeg kan finde en tynd mørkebrun læder NATO rem med sorte fittings - det tror jeg vil klæde uret. Det skal dog være tyndt læder, så uret ikke kommer til at ride for højt på armen. Måske en ZULU (der blot trækkes gennem remstifterne i ét lag) med en sort pvd deployant lås for at fuldende det hele  Icon_drool
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#47
Og så lige det obligatoriske lumeshot !!


İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#48
Tillykke. Jeg vil mene, at du kan sætte næsten hvadsomhelst på, bare fittings er sorte. Dog står de mere afdæmpede remme måske bedst til det overordnede indtryk af seriøst militærur Icon_e_biggrin1
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • pbr
Svar
#49
Flot ur - og skønt at mærke din glæde. Det er spændende at følge dønningerne efter din omprioritering.

Så lige en af mine venner på Instagram havde sine CWC på et billede

İmage

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb, pbr
Svar
#50
CWC SBS Diver og noget khaki idag İmageİmage


https://www.instagram.com/rlx_dk

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)