Tillykke til Pingo !!
#1
HKH Kronprins Frederik fylder 50 år i dag (hvis det skulle være undgået nogens opmærksomhed) ! 

Jeg tænkte, at det i dette forum måske ville være passende at fejre Kronprinsen med en billedkavalkade af de Citizen Pingo´s der er i forum-medlemmernes besiddelse (man behøver ikke nødvendigvis at nøjes med ét billede hver)  Icon_smil  ! 

Mit Pingo lægger gerne for og det vil i øvrigt i dagens anledning være det ur, jeg bærer  Icon_flag Icon_flag Icon_flag  


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, HG
Svar
#2
Tillykke med dagen til HKH Kronprins Frederik.

İmage
[-]
  • cfnissen, HG, pbr, tg
Svar
#3
Godt brugt :-)İmage

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
#4
İmage

Også tillykke herfra.
Havde helt glemt hvor behageligt det er at have på


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • pbr, Smilla
Svar
#5
Jeg er især glad for Pingo på lænken - ganske vidst er det et ældre design, så man skal vænne sig til lidt raslen. Men den justerbare lås gør uret super behageligt at bære på en varm dag, idet man kan justere alt efter ens håndleds varierende tykkelse  Icon_smil  Jeg blev aldrig gode venner med den stive gummirem - selv efter flere forsøg med at koge/skolde den osv. !  Icon_e_confused

Her endnu et billede med udsigten fra min altan - HKH Kronprinsen må jo have gjort noget rigtigt med det vejr !!  Icon_Up Icon_flag Icon_flag


İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Smilla
Svar
#6
Som sagt også Pingo her.
Og det skete, selvom der ikke er billede.
Pingo virker så autentisk, at man ikke strax tænker "skrivebordsdykker", når man ser en person med et på armen.
Når jeg har mit på, har jeg næsten lyst til at soppe lidt i vandkanten.
Så det indgyder én selvtillid!
/
Kristen
[-]
  • pbr, Smilla
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)