Nyt ur seiko sbdc055
#1
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • bcmb, HG
Svar
#2
Ahh genskær - ikke nemt med de billeder
İmage

Men rigtig flot farvespil på dial og 2 forskellige farver lume


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • guru1313, Stensbjerg
Svar
#3
Fedt ur, jeg kan rigtig godt lide kassen

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#4
(19-05-2018, 05:18 PM)GearUp Skrev: .......... 2 forskellige farver lume


Tillykke med det !  Icon_flag

Ser godt ud - kan vi ikke få et lume-shot, så vi kan se de to farver ?  Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
İmage

Har prøvet lumeshot 50 gange, jeg kan ikke få et pænt et, så har stjålet fra nettet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#6
Det ser godt ud !!


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#7
Fedt seiko mb fed skive.. Dog syntes jeg deres X og Padi er for meget brugt efterhånden.. Pynter ikke hvis jeg skulle bestemme!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#8
Jeg er generelt meget stor fan af Seiko og ved at denne model er fantastisk kvalitet til pengene..

Fedt ur !

Jeg er dog ikke helt fan af at både Seiko og Sinn åbenbart synes at det er ok at "kopiere" Deepsea blue urskive designet fra Rolex.

Blå urskive der langsomt fader til sort.
Mvh Kim 
Svar
#9
Icon_rygklap Og i Seiko´s tilfælde har man også taget Omega´s bølge mønster som giver en kanon effekt. Men det vil jo altid være sådan, at de trends som kommer fra de dyre luksus varer, vil være at se på modeller, som almindelige mennesker kan betale. Og jeg kan endda prale med inhouse urværk, altsammen med moms, skat, garderobe og sang i gården, importeret, små 6000,-

/kim
[-]
  • whoa
Svar
#10
Absolut et mega fedt ur..  Icon_party
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)