AP RO 15400 - Champagne på højkant
#1
Hej alle.

Jeg står overfor et køb af et AP RO 15400ST.OO.1220ST.02.

Desværre har jeg aldrig haft et på, og jeg synes simpelthen det er for pinligt at prøve det første gang jeg går ind i butikken i Paris og ligger de ca. 125k uden at have prøvet et. Derfor vil jeg høre om der mon er en i Aarhus der har et i Ø41 gerne med hvid skive som jeg kan prøve. Jeg giver en flaske Mesnil Champagne prestige 2006 for at måtte prøve det, en god kop kaffe og en lille snak. Jeg kender desværre ikke selv nogen der har det - og har aldrig set en 'civil' mand have det på.

Jeg er ikke ude på at købe det - jeg vil have det nyt fra butikken i Paris - jeg vil bare prøve og have en snak over en kaffe - gerne ved åen i Aarhus. 

Anyone?

Mvh Esben
[-]
  • Larsb
Svar
#2
Super idé at prøve en tilsvarende inden køb. Jeg har haft en 15400 og det syner stort på trods af sine 41mm. Det er ikke for alle.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • espGP, Larsb
Svar
#3
Jeg kan ikke hjælpe med din konkrete forespørgsel. Jeg vil bare nævne at det kræver et rimeligt stor håndled og jeg var ekstremt glad for mit. Det måtte dog videre, men jeg har savnet det mange gange.

Og så lige lidt billeder - bare fordi...
İmageİmageİmageİmageİmageİmage
Svar
#4
Av det er lækkert! Virkelig flot. Må man spørge hvorfor det skulle videre? Og hvad solgte du det for?
Svar
#5
Det finansierede nogle andre ure og jeg mener det var omkring midt halvfemserne det blev solgt for, men jeg kan ikke huske det præcist da det er lang tid siden.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)