Et kongeblå Certina starter foråret
#1
Jeg havde ikke troet at der allerede skulle komme et nyt ur, men min elskede hustru ville det anderledes og jeg skal ikke holde hende tilbage  Icon_lol

En lidt tidlig fødselsdagsgave i blå og med ur på, så er jeg da bare rigtig glad  Icon_smil

Her lige en lille video af uret og med det samme en rettelse omkring gang reserven som jeg fortæller ligger på 25 timer, men det er altså 45 timers gangreserve.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • HG, JJG, Larsb, pbr, stenstrupigen
Svar
#2
(07-04-2018, 05:07 PM)Miwes Skrev: Jeg havde ikke troet at der allerede skulle komme et nyt ur, men min elskede hustru ville det anderledes og jeg skal ikke holde hende tilbage  Icon_lol

En lidt tidlig fødselsdagsgave i blå og med ur på, så er jeg da bare rigtig glad  Icon_smil

Her lige en lille video af uret og med det samme en rettelse omkring gang reserven som jeg fortæller ligger på 25 timer, men det er altså 45 timers gangreserve.






Tillykke med fødselsdagsgaven før tid.

Jeg bliver 50 år den 11.april og ca. 9 måneder før, på min kones 50 års dag fik jeg et Delma Santiago Chronometer Automatic White. Det var min 50 års gave på forskud, da der kun er produceret 199 stk. af denne model.

İmage

İmage

İmage

İmage

Uret taber 20 sekunder om måneden.  Har brugt det i 14 dage og ellers er det på winder, og skal først bruges rigtig den 11.april.

Ikke nok med det, så den 14 .april på festdagen har jeg også med 2 ugers forskud fået et Citizen Ar5000-50E. Verdens tyndeste solorpowered ur på 2,8 mm. Har prøvet det en sølle dag :)

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • Larsb
Svar
#3
Jo tak Icon_blink

Det er altid dejligt med gaver og specielt ure er meget velkommen Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Her kommer lidt billeder af den blå dykker

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Tillykke med uret/ fødselsdagen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Miwes
Svar
#6
(08-04-2018, 01:30 PM)jazzman Skrev: Tillykke med uret/ fødselsdagen.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Mange tak  Icon_smil

Her lige et link til de modeller der er i den nye serie.

https://www.certina.com/watch/ds-action-...4271104100
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Tillykke med både fødselsdagen og gaven Icon_flag
Super flot skive.
[-]
  • Miwes
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)