GMT ii Batman or sub hulk
#11
(11-04-2018, 07:33 PM)trabjergknudsen Skrev: Så blev blnr købt - dog desværre Grey market men kan ikke leve med den måde som danske ad er på omkring total uvished for om man nogensinde får lov til at købe et ur


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tillykke flot ur.
Ja, Rolex er ved at blive en syg og lukket sekt, på et eller andet tidspunkt må boblen vel springe, med en produktion på næsten 1 mil ure om året. og det bliver helt sikkert endnu mere skørt med den nye pepsi.
Svar
#12
(12-04-2018, 12:13 AM)Ian480 Skrev:
(11-04-2018, 07:33 PM)trabjergknudsen Skrev: Så blev blnr købt - dog desværre Grey market men kan ikke leve med den måde som danske ad er på omkring total uvished for om man nogensinde får lov til at købe et ur


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tillykke flot ur.
Ja, Rolex er ved at blive en syg og lukket sekt, på et eller andet tidspunkt må boblen vel springe, med en produktion på næsten 1 mil ure om året. og det bliver helt sikkert endnu mere skørt med den nye pepsi.


İmageİmageİmage

Lidt billeder af uret som kom på dag:):)

I forhold til garantikort kan jeg se der ikke står noget navn på - er det et problem? Ved ikke hvordan det fungerer inde hos en ad - jeg er ikke fin nok til at få lov til at købe der. :)

Bliver navnet bare skrevet på eller laver de en eller anden form elektronisk registrering af navn som tilknyttes uret



Sent from my iPhone using Tapatalk
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
#13
Og nu fik jeg tilpasset lænke og plastikken kom af
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
[-]
  • Batman, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)