Eftermiddagshygge hos Ole Mathiesen.
#1
OM havde inviteret til at kigge på lidt ure, ursnak i almindelig, og besøg hos JLC. Der var nogle lækre ure på bordet og da snakken faldt på Langes Datograph, kom der også et par af dem på bordet. Tak til Ole Mathiesen og Daniel for en hyggelig eftermiddag. Jeg er ikke blevet en bedre fotograf, så I må bære over med billederne.

Der var flere Reversoer på bordet, men dette duoface I guld var et, jeg ikke havde set før. Der var noget meget fascinerende over vægt og fremtoning af dette ur, som er svart at forklare, men smukt var det. 

İmage


A. Lange & Sohne laver I mine øjne et af de smukkeste værker overoverhovedet, nemlig det, der sidder I deres Datograph.  Der er andre kronografer, der har en mere interessant skive, selvom der er meget harmonisk med en relativt diskret powerreserve I bunden og den store dato I toppen, men værket er som sagt næsten perfekt. det er lavet så man kan se rigtig mange dele og nyde den utroligt høre grad af finish, fra den graverede balancebro til poleringen af de enkelte dele. Det eneste problem er, at prissedlen på sådan en ligger en del over mit budget - selv brugt er en som den på billederne omrking oppe på næsten 400000. Men det er et ur, der næsten skal bæres med bagsiden opad. 

İmage


İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#2
Enig, de der Lange er så smukke med bagsiden opad!
[-]
  • Larsb
Svar
#3
Virkeligt et lækkert værk

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
#4
(16-03-2018, 12:01 AM)Larsb Skrev: OM havde inviteret til at kigge på lidt ure, ursnak i almindelig, og besøg hos JLC. Der var nogle lækre ure på bordet og da snakken faldt på Langes Datograph, kom der også et par af dem på bordet. Tak til Ole Mathiesen og Daniel for en hyggelig eftermiddag. Jeg er ikke blevet en bedre fotograf, så I må bære over med billederne.

Der var flere Reversoer på bordet, men dette duoface I guld var et, jeg ikke havde set før. Der var noget meget fascinerende over vægt og fremtoning af dette ur, som er svart at forklare, men smukt var det. 

İmage


A. Lange & Sohne laver I mine øjne et af de smukkeste værker overoverhovedet, nemlig det, der sidder I deres Datograph.  Der er andre kronografer, der har en mere interessant skive, selvom der er meget harmonisk med en relativt diskret powerreserve I bunden og den store dato I toppen, men værket er som sagt næsten perfekt. det er lavet så man kan se rigtig mange dele og nyde den utroligt høre grad af finish, fra den graverede balancebro til poleringen af de enkelte dele. Det eneste problem er, at prissedlen på sådan en ligger en del over mit budget - selv brugt er en som den på billederne omrking oppe på næsten 400000. Men det er et ur, der næsten skal bæres med bagsiden opad. 

İmage


İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk


Ligner en god eftermiddag. Så lidt af Daniels billeder på Instagram også. Sjovt at mødes igen med JLC gruppen. Kun lidt misundelig - men man kan ikke være alle steder på én gang.

Noget nyt om din Reverso, Lars?

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#5
Hej Claus.

Man kan også godt blive lidt misundelig, når man ser dine billeder. Det ser i den grad ud til, at i nyder det.

Jeg venter stadig på besked omkring udsmykning, så intet nyt endnu.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#6
(17-03-2018, 08:56 AM)Larsb Skrev: Hej Claus.

Man kan også godt blive lidt misundelig, når man ser dine billeder. Det ser i den grad ud til, at i nyder det.

Jeg venter stadig på besked omkring udsmykning, så intet nyt endnu.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk


Haha. Ja, det har været en super tur Tokyo/Sydney/Melbourne -> Adelaide. Nu er vi på vej hjem - sidder i Dubai og venter. 13 timers flyvning bag os, 7 timer foran os.

Spændende m/Reverso. Glæder mig næsten lige så meget som dig.

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)