Ur butikker i Aarhus, hvem skal jeg besøge ?
#1
Jeg overvejer til tur til Aarhus her i weekenden, men hvem er et besøg værd ?
Jeg kan se at der er noget som hedder Knud Pedersen, som har  nogle fine urmærker.

Findes der andre som jeg burde kigge forbi, nu jeg er i byen ?
Svar
#2
jeg tror ikke rigtig der er andre, ikke som jeg er stødt på i hvert fald. følger lige med her hvis nogen har andre.
Svar
#3
Altså det behøver ikke at være urmærker i den dyre ende.
Bare så jeg har lidt at kigge på Icon_smil
Svar
#4
https://www.urmagerensvaerksted.com/
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#5
(13-03-2018, 02:48 PM)Michael F Skrev: Altså det behøver ikke at være urmærker i den dyre ende.
Bare så jeg har lidt at kigge på  Icon_smil

Sct Matias ure og guld i Bruuns galleri. Min gamle arbejdsplads og som er en hyggelig butik. Dog ingen special mærker mere. Tag Heuer og Rado er topmærkerne der nu. Vi havde Omega og Chopard ure engang tilbage i 2008 :)
Svar
#6
(13-03-2018, 03:44 PM)stenstrupigen Skrev:
(13-03-2018, 02:48 PM)Michael F Skrev: Altså det behøver ikke at være urmærker i den dyre ende.
Bare så jeg har lidt at kigge på  Icon_smil

Sct Matias ure og guld i Bruuns galleri. Min gamle arbejdsplads og som er en hyggelig butik. Dog ingen special mærker mere. Tag Heuer og Rado er topmærkerne der nu. Vi havde Omega og Chopard ure engang tilbage i 2008 :)

Ah, ja den butik havde jeg kigget på, på nettet, havde bare lige glemt at nævne det her i tråden
Svar
#7
Jeg var i Aarhus i oktober og kom forbi en butik, hvor der stod at der ville komme en eksklusiv ur forretning.
Er der nogen som ved hvilke mærker og hvornår den åbner ? Icon_smil
Svar
#8
??... nu er eksklusiv jo et ord, der nemt kan gradbøjes.
Jeg tror du måske har været igennem Ryesgade, hvor en ny smykke og urforretning er åbnet. De havde store bannere og reklamer klistret på vinduerne, inden åbning.
Det mest eksklusive mærke de har, er vist Bulova!
Så er der lidt Citizen og forskellige “ala” Christina Watches og andre i den klasse.
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#9
(19-11-2018, 11:55 AM)guru1313 Skrev: ??... nu er eksklusiv jo et ord, der nemt kan gradbøjes.
Jeg tror du måske har været igennem Ryesgade, hvor en ny smykke og urforretning er åbnet. De havde store bannere og reklamer klistret på vinduerne, inden åbning.
Det mest eksklusive mærke de har, er vist Bulova!
Så er der lidt Citizen og forskellige “ala” Christina Watches og andre i den klasse.
Allan

Ja jeg aner det ikke, det var det som stod på facaden  Icon_smil Ja det var Ryesgade, hvis det er selve gågaden.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)