En U_BOAT i sølv kom forbi
#31
Takker for jeres kommentarer Icon_Up

Jeg vil i det daglige nu ikke udsætte uret for vand, svømme, brus eller andet, men jeg passer på det og desuden er uret jo med læder rem, så til de store plaske ture har jeg heldigvis andre ure at bruge der er mere egnede til den slags.

Mit lille plaske stunt jeg udfører i forbindelse med foto af uret, bliver ikke noget der på nogen måde vil skade uret, så her er jeg ganske rolig. Jeg betragter mit U-BOAT som det designer ur det er og nyder det som en keeper forhåbentlig mange år frem.

Jeg har jo også mit fantastiske Ananta, som egentlig sagtens kan tåle lidt vand med sine 100 meter vandtæthed, men vil på ingen måde udsætte det for vand, da jeg ikke har lyst til at "skade" det, selvom uret har været ved Peter Halse og blevet tjekket, så hvis der skal svømmes og plaskes, så bliver det mit 1000 meters Benarus eller hvad der nu kommer af andre ure i fremtiden.

Man skulle måske ikke tro det, men jeg har faktisk et endnu mere crazy ur på vej fra CT-Watches og i kan godt forberede jer på det værste Icon_lol

Uret er lige nu til service og jeg glæder mig da til at lave en lille video af uret, når det kommer Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#32
Forventnings glæde er skøn Icon_cool
Går selv med den for tiden glæder mig til endnu en af dine videoer  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#33
Det er i sandhed et fantastisk flot ur, men jeg finder det lidt sjovt at du har en U-BOAT der ikke rigtigt kan tåle vand Icon_diver
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
Svar
#34
(17-03-2018, 01:55 AM)Krellef Skrev: Det er i sandhed et fantastisk flot ur, men jeg finder det lidt sjovt at du har en U-BOAT der ikke rigtigt kan tåle vand  Icon_diver

U-BOAT er et "designer ur" og ikke et dykker ur (de laver dykker ure, som tåler større vanddybder), men ellers ja....meget underligt at hedde U-BOAT og kun vandtæt til 50 meter  Icon_blink

U-BOAT er i den spøjse afdeling når det kommer til ur-oplevelse, men tag ikke fejl af at der er "skøre" kunder til mærket og heldigvis for det, jeg ville dø hvis der kun var Rolex at vælge.....gaaab...zzzz.  Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)