Flyver ur i bronze 44mm
#1
Beklager stemmen, da jeg er ramt af influenza, men når der kommer nyt ur, så følger der også en lille video med.

Jeg får forøvrigt mange sjove kommentarer fra alle mulige der kigger med og nogle af dem kan være "talk english your bitch" eller klip nu de negle osv., men det rører mig nu ikke og har for længst låst mig fast på dansk i mine videoer og kommer nok heller ikke til at sende mine håndværker labber til manicure, så det er jo heldigvis frivilligt om man, gider se mine videoer  Icon_blink 



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Mon det går an og vise lidt billeder af uret Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
#3
Kæft den er flot i bronze og remmen passer perfekt Icon_party
Jeg er også ret vild med kronen og glas på bagsiden. Tillykke!
Svar
#4
(08-03-2018, 11:06 PM)MichaelA Skrev: Kæft den er flot i bronze og remmen passer perfekt  Icon_party
Jeg er også ret vild med kronen og glas på bagsiden. Tillykke!

Mange tak  Icon_Up

Bronzen er bare så fin og jeg er da glad for også at have denne udgave i kassen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Jeg bryder mig generelt ikke om Steinhart men er stor fan af din holdning og ser altid dine videoer  Icon_smil
Mvh Kim 
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#6
Det er fantastisk flot. Smukt værk. Jeg er også stor fan af steinhart


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Mange tak Icon_Up

Jeg er nok svær at sætte i bås når det kommer til hvilke ure jeg sætter mest pris på, da det ofte sker helt impulsivt at jeg kaster min glæde over på et nyt mærke.

Når det kommer til disse homage ure følger jeg dem ikke med foragt eller begejstring, men kigger meget på hvordan de er skruet sammen og som nu disse Steinhart ure, der efter min mening laver en fornuftig udgave af et flyver ur og mere vil jeg ikke ligge i det.

Jeg er bevist omkring de mange for skellige holdninger til nu f.eks. Steinhart, hvor der findes alt fra total begejstring og folk der tror det bliver et mærke som blot vil stige i værdi og så dem der kaster op over deres måde at nasse på godt design.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
(08-03-2018, 12:43 AM)Miwes Skrev: Beklager stemmen, da jeg er ramt af influenza, men når der kommer nyt ur, så følger der også en lille video med.

Jeg får forøvrigt mange sjove kommentarer fra alle mulige der kigger med og nogle af dem kan være "talk english your bitch" eller klip nu de negle osv., men det rører mig nu ikke og har for længst låst mig fast på dansk i mine videoer og kommer nok heller ikke til at sende mine håndværker labber til manicure, så det er jo heldigvis frivilligt om man, gider se mine videoer  Icon_blink 

Dine videoer er glimrende. Er dine hænder også med på vidoerne? Jeg ser kun på urene Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • MichaelA, runzuk5
Svar
#9
(09-03-2018, 04:58 PM)Larsb Skrev:
(08-03-2018, 12:43 AM)Miwes Skrev: Beklager stemmen, da jeg er ramt af influenza, men når der kommer nyt ur, så følger der også en lille video med.

Jeg får forøvrigt mange sjove kommentarer fra alle mulige der kigger med og nogle af dem kan være "talk english your bitch" eller klip nu de negle osv., men det rører mig nu ikke og har for længst låst mig fast på dansk i mine videoer og kommer nok heller ikke til at sende mine håndværker labber til manicure, så det er jo heldigvis frivilligt om man, gider se mine videoer  Icon_blink 

Dine videoer er glimrende. Er dine hænder også med på vidoerne? Jeg ser kun på urene  Icon_smil

Tak Lars  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)