Diverse notifikations meddelelser
#1
Hej

Jeg synes ikke at der kommer en meddelelse om, hvis nogen har liket et indlæg, eller hvis jeg er blevet citeret.

Var det ikke en ide ? i hvert fald at man bliver gjort opmærksom på, at man er blevet citeret  Icon_smil
Svar
#2
Jeg får en e-mail når nogen citerer noget jeg har skrevet?
Svar
#3
Jo men så skal man kigge på sin mail, og jeg tror at de mails ryger i spam.

Jeg tænkte mere herinde i forum.
Svar
#4
Jeg mener ikke forumsoftwaren byder på sådan en mulighed, men tjekker lige op på det i weekenden.
[-]
  • Michael F
Svar
#5
(02-03-2018, 09:56 AM)KimT Skrev: Jeg mener ikke forumsoftwaren byder på sådan en mulighed, men tjekker lige op på det i weekenden.

Jeg mener at der kommer nogle beskeder inde på tapatalk, men ofte kigger jeg faktisk "herinde" på min computer / IE explorer
Svar
#6
Tapatalk og selve forummet er to helt forskellige ting.

Tapatalk er en selvstændig fora app. (kan bruges til tusindvis af fora verden over) som vi ikke har indflydelse på. Det styres af ejerne af app'en og brugernes egne indstillinger. App'en fungerer ved at man finder det fora man ønsker at følge og så "kigger" den ind udefra.

Selve forummet kan vi sætte indstillinger i - inden for de muligheder/rammer som udviklerne har skabt. Om en ændring i indstillingerne for notifikationer, med flere muligheder til følge, er mulig, finder jeg ud af i weekenden.
Svar
#7
(02-03-2018, 12:55 PM)KimT Skrev: Tapatalk og selve forummet er to helt forskellige ting.

Tapatalk er en selvstændig fora app. (kan bruges til tusindvis af fora verden over) som vi ikke har indflydelse på. Det styres af ejerne af app'en og brugernes egne indstillinger. App'en fungerer ved at man finder det fora man ønsker at følge og så "kigger" den ind udefra.

Selve forummet kan vi sætte indstillinger i - inden for de muligheder/rammer som udviklerne har skabt. Om en ændring i indstillingerne for notifikationer, med flere muligheder til følge, er mulig, finder jeg ud af i weekenden.

Ja er godt klar over at det er 2 forskellige ting.
Jeg bruger dog mest internet siden til at kigge og skrive på.

Tapatalk bruger jeg personligt un til at uploade billeder med
Svar
#8
Jeg bruger nærmest kun en pc, når nye brugere skal godkendes eller der skal ændres noget i selve forum indstillingerne. Til dagligt er det ren Tapatalk :-)
Svar
#9
Så fik jeg lige tjekket og det er ikke en option i softwaren. Jeg fandt noget på udviklerens hjemmeside hvor enkelte brugere havde udtrykt ønske om det, men det er ikke en mulighed de satser på i den nærmeste fremtid.
[-]
  • Michael F
Svar
#10
Okay, ja det var også bare hvis det var en funktion som man kunne slå til, eller som jeg havde glemt at slå til
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)