Mit første Omega..
#1
Og ja, jeg ved godt at det er Quartz, som ikke er det mest eftertragtede, eller specielt kostbart.
Men jeg er temmelig vild med retro design, og gerne lidt anderledes ure.. (kommer måske med alderen)

Så da jeg faldt over det her, faldt jeg pladask.

İmage
[-]
  • MichaelA, pbr
Svar
#2
Der er altså også noget over integreret lænke :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#3
Flot og enkelt !!! Icon_party

De hævede timemarkeringer, der bliver højere ud mod kanten er et fedt træk !! Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Enig med pbr, jeg ser det bare som at time markeringerne er flade og skiven kurver ned... Men det ser i hvertfald godt ud.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#5
(22-02-2018, 01:55 PM)tg Skrev: Enig med pbr,  jeg ser det bare som at time markeringerne er flade og skiven kurver ned... Men det ser i hvertfald godt ud.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk


Det er selvfølgelig svært at se - men jeg tror, at hvis skiven kurvede ned, så ville skyggen fra sekundviseren ikke være så snorlige, som den er på billedet........ så ville skyggen bue  Icon_smil

Men du har ret - uanset hvad, så er det et flot ur !  Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • tg
Svar
#6
Urskiven er helt flad :)
[-]
  • pbr, tg
Svar
#7
Så er jeg helt enig med pbr, fede timemarkeringer :-D

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)