Har I oplevet denne type scam? (Anonym SMS)
#1
Jeg blev udsat for noget lidt - ja, sjovt - ifb. med salg af et ur: 

Jeg modtog en SMS, hvor jeg blev spurgt om jeg stadig havde et ur til salg, samt bedt om at sende en mail til en bestemt email-adresse. Afsenderen ikke stod under et nummer, men et navn som havde jeg allerede navngivet nummeret som kontakt. Herudover var det ikke muligt at besvare beskeden, så den må være sendt af en bot eller noget lignende. Det, jeg synes er interessant, er at det kun er på DBA samt Gul & Gratis at mit nummer fremgår, og der skal man aktivt trykke på et felt på hjemmesiden for at vise en sælgers nummer - så om det er gjort manuelt, hvorefter der er sendt en besked, eller om det hele er foregået pr automatik, ved jeg ikke. 

Har nogen af jer oplevet det samme?  Icon_sign
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
Svar
#2
Det oplevede jeg også tidligere i år, da jeg satte et ur til salg på DBA.
Der kom vel 4-5 henvendelser i løbet af den første dag. Jeg valgte så at fjerne telefon nummeret fra min annonce
Svar
#3
Verden er fyldt med tosser og gennemførte røvhuller der bare venter på at spille deres kort....lad dem brænde i helvede og det langsomt Icon_blink

Det er ligeså træls med folk der skal underbyde når man sælger, men måske man bare skal holde sig fra den salgs kanaler.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Claus Tukjær
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)