Fremtidens design - Breitling på vej væk ?
#1
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men vi har jo hver vores favoritter når det kommer til mærker og en ide om hvordan det skal være som det altid har været ??

Markedet styre og de forskellige prøver på at overleve, så hvordan mon det bliver i fremtiden med et mærke som Breitling.

Vil de helt ændre deres dna målrettet kina f.eks. og deraf et helt andet look og små ure...

Jeg sad og kiggede lidt på dette klip og hvad siger i til den snak, tror i det Breitling som vi kender er på en ny vej ?



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • ALGJ
Svar
#2
Personligt, så håber jeg, at de vil beholde deres nogle ure i deres “gamle” design. Jeg har personligt altid haft en svaghed for Breitling.

Når det så er sagt, så forstår jeg også behovet for forandring. Det ser man jo også med dit Mives. Når det gælder Breitling, så sværger jeg til automatiske ure. Men samtidigt kan jeg læse om din begejstring, så man må jo respektere forskellig smag. Uden forskellig smag, så ville vores ur-verden også være frygtelig kedelig.

Jeg har inden jeg skriver dette ikke haft mulighed for st se videoen med lyd, så det har stadig til gode.


Mvh.
Anders
Svar
#3
Det korte svar fra min optik er ja,
Og det mener jeg man som Breitling fan skal være rigtig rigtig glad for.

Jeg syntes de længe som JLC har haft lagt for meget af forretningen på et ben,
Og længe har haft brug for et rigtig boost i deres udvalg.

Taktikken med at lave nye sporty ure som i design er i tråd med deres historie,
Er generelt den samme som JLC har valgt og jeg tror den vil give dem begge god succes.

Dette tror jeg også er grunden til at man har set nye ansigter direktionens gangene/
samarbejder på tværs hos de forskellige mærker de senere år.

Disse retningsskift kommer kun hvis det går/er på vej den gale vej  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • ALGJ
Svar
#4
De har nogle klassiske serier og dem håber jeg sandelig at der stadig vil være plads til i fremtiden.

Her på det sidste har jeg set nogle underlige udgaver fra Omega, hvor designet ligner noget der er lavet til børn i konfirmations-alderen og Panerai har erstattet deres bagplade på nogle modeller med typen man klikker på (gået væk fra skrue bag-plader), hvilket jeg slet ikke forstår, da slet ikke hvis priserne stadig går op og produktet måske bliver ringere derved.

Nu må vi se om der sker store eller små skift i design og hvordan de klare sig videre, men det kan måske gøre noget ved priserne og de lidt ældre modeller ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)