DAGENS UR
(28-07-2022, 04:36 PM)Appleboy Skrev: Dette Officine Panerai Radiomir 380 - også i Leica look for at følge op:

İmage


Nice! Radiomir-looket er min favorit hos Panerai.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Tur til esterhøj ved veddigebakker er uden ur da naturen tager alt opmærksomhed

God aften til alle İmageİmageİmageİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • BadHamster, cfnissen
Svar
(28-07-2022, 03:31 PM)cfnissen Skrev: En hilsen til Peter (pbr). Dagens ur, taget med Leica T.

Stadig rusten, da det er lang tid siden jeg har brugt det, men det der Leica look


Eneste måde at fjerne rust på ........... er at banke rust !! (læs = tage flere billeder !!  Icon_e_biggrin1)

Det ser godt ud - både uret og billederne  Icon_party

(27-07-2022, 07:42 AM)J.KW Skrev: De er rigtig flotte! Det ligner et veldesignet solidt redskab, og så er jeg helt vild med at man ordner altid fra en enkelt krone. - og så i titanium. De er lidt querky det kan jeg rigtig godt lide


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det er et dejligt ur og super komfortabelt - men det dér med at ordne alt fra en enkelt krone, kan godt være lidt udfordrende, når man f.eks. skal stille uret efter en ny tidszone ifb med rejser. Det går fint, når man skal stille hele timer tilbage - men det er en helt anden sag, når man skal stille hele timer frem, idet der skal drejes hurtigt ind mod kroppen på kronen og det er bestemt ikke naturligt  Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
PBR, jeg vil bruge alarmen, chrono'en og tidstageren. Og Minuterepeater - så det går nok

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, khbk, pbr
Svar
İmage
[-]
  • BadHamster, cfnissen, PHO
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
At holde styr på stegetider og øl-intervaller under grilling, kan man jo ikke overlade til et hvilket som helst ur !!

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
For 16-20.000krs grilltidstagning

Det aerospace kan sgu noget. Det er bare et fedt ur, som jeg nok en dag bliver nødt til at prøve..... at eje

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage
Den her kaaaan i teorien også tidstage bøffstegning


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster, pbr, PHO
Svar
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)